اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

محدودیت‌های ترافیکی هشتم محرم اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اعلام محدودیت‌های ترافیکی هشتم محرم گفت: توقف هر نوع وسیله نقلیه در محدوده ترافیکی ممنوع بوده و خودروهایی که در مسیر توقف کنند، با جرثقیل به پارکینگ حمل خواهند شد.

محدودیت‌های ترافیکی هشتم محرم اعلام شد

محشر؛ ویژه‌نامه محرم خبرگزاری فارس، علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه هر سال همزمان با ماه محرم راهنمایی و رانندگی استان زنجان به منظور برقراری نظم و امنیت مطلوب دسته‌جات هیأت‌های مذهبی و رفاه حال عزاداران حسینی، محدودیت‌های ترافیکی را اجرایی می‌کند، اظهار کرد: فردا یکشنبه 17 شهریور (هشتم محرم) نیز به مناسبت برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان محدودیت‌های ترافیکی در شهر زنجان اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان درباره مسیرهای دارای محدودیت ترافیکی نیز گفت: در مسیرهای خیابان فردوسی از تقاطع خیام تا تقاطع امیر کبیر، خیابان امام از بلوار آزادی تا تقاطع میدان 15 خرداد، خیابان سعدی جنوبی از تقاطع خیام تا میدان انقلاب، خیابان زینبیه از تقاطع دلجویی تا تقاطع طالقانی تردد موتورسیکلت و خودرو ممنوع است.

وی افزود: همچنین خیابان طالقانی از تقاطع ارک تا سبزه‌میدان، خیابان سعدی وسط از تقاطع سعدی تا چهار راه انقلاب و خیابان شهدا از تقاطع ارک تا تقاطع امیرکبیر جزو محدوده ترافیکی خواهد بود و شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

شیرمحمدی درباره بازه زمانی محدودیت ترافیکی نیز گفت: از فردا (یکشنبه) ساعت 8 صبح پاکسازی مسیرها انجام خواهد شد و از ساعت 11 تا پایان مراسم نیز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: توقف هر نوع وسیله نقلیه در محدوده ترافیکی ممنوع بوده و خودروهایی که در مسیر توقف کنند، با جرثقیل به پارکینگ حمل خواهند شد.

وی افزود: نظیر همین محدودیت ترافیکی در روز یازدهم محرم یعنی روز (چهارشنبه) 20 شهریورماه، زمان برگزاری دسته بزرگ زینبیه اعظم زنجان نیز اعمال خواهد شد.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه هدف از این اعمال محدودیت برگزاری مراسم در کمال آرامش است، اضافه کرد: شهروندان برای عبور و مرور در شهر می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

*حضور 100 درصدی نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه فردا هشتم محرم، نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی با آمادگی 100 درصدی در تسهیل عبور و مرور شهروندان فعالیت خواهند کرد، گفت: از شهروندان نیز درخواست داریم برای برقرای نظم و امنیت بیشتر پلیس راهنمایی و رانندگی را در انجام این کار همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به مسائل ایمنی مطرح شده از سوی پلیس موجب بروز حوادث تلخ و جبران ناپذیری می‌شود، تصریح کرد: چند روز قبل جوان 21 ساله زنجانی در لاین شمال به جنوب مسیرگاوازنگ به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی و واژگونی وسیله نقلیه جان خود را از دست داد.

شیرمحمدی ادامه داد: البته از آغاز ماه محرم تاکنون خوشبختانه تصادف فوتی نداشتیم که این مهم هم با همکاری خوب شهروندان در رعایت نکات ایمنی محقق شده است.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول