اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

هدفمندی برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد

مدیرکل بودجه دانشگاه آزاد از هدفمندی برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه خبر داد.

هدفمندی برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسین جوادی مدیرکل بودجه دانشگاه آزاد، صبح امروز در نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد که در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات برگزار شد، گفت: باید در برنامه و بودجه امسال دانشگاه، خلأها و نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها را شناسایی کنیم و مسؤولان فرهنگی نیز باید به اولویت بندی برنامه های خود توجه بیشتری کنند.

وی ادامه داد: براساس آمار، رشد دانشجو طی سال های گذشته کاهش محسوسی پیدا کرده و به همین دلیل درآمدهای دانشگاه کاهش پیدا کرده لذا باید به اولویت بندی سازمانی توجه کنیم.

جوادی اضافه کرد: در ابتدا باید مخاطب شناسی خوبی داشته باشیم و بر اساس این، برنامه ریزی و اولویت بندی داشته باشیم.
وی اضافه کرد: باید از منابع محدود برای رفع نیازهای نامحدود سازمان استفاده کنیم و به توانایی های خودمان متکی باشیم.
مدیر کل بودجه دانشگاه آزاد با اشاره به تحریم گفت: نباید فراموش کرد بسیاری از اتفاقات خوب کشور، در زمان تحریم رخ داد و دانشگاه آزاد نیز باید با اتکا‌ به ظرفیت های خود و برنامه‌ریزی دقیق، اتفاقات خوبی را رقم بزند‌.
وی تاکید کرد: شهریه دانشجویان نزد ما امانت و حق الناس است و نمی توانیم هر تصمیمی را بدون برنامه ریزی بگیریم، به همین دلیل، شفافیت و انضباط مالی را دستور کار بودجه بندی دانشگاه قرار دادیم که این موضوع نباید شعار باشد و باید به آن عمل کرد.
جوادی اضافه کرد: همچنین مسؤولان فرهنگی دانشگاه باید با موضوع مصرف گرایی کارکنان مقابله کنند غفلت از ظرفیت های فرهنگی، اثرات جبران ناپذیری را دارد، این ظرفیت بزرگی است که دانشجویان برای کسب معارف به دانشگاه پول پرداخت می کنند و دروس گروه معارف را می گذارنند؛ این ظرفیت بزرگی استباید برای آن برنامه ریزی کرد.
وی خاطرنشان کرد: در برنامه بودجه بندی امسال، سرانه ای مشخص شده تا برنامه های حمایتی از تشکل ها،کانون ها و دیگر فرهنگی به صورت هدفمند انجام شود.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول