اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پیشنهاد برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان در آبان‌ماه

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: پیشنهاد برگزاری نمایشگاه کتاب در آبان‌ماه را داده‌ایم که در صورت موافقت همزمان با نمایشگاه مطبوعات برگزار خواهد شد.

پیشنهاد برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان در آبان‌ماه

ابراهیم قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای دهمین نمایشگاه کتاب زنجان انجام شده است و پیشنهاد استان برگزاری آن در آبان‌ماه است.

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه پیشنهاد استان زنجان برای برگزاری نمایشگاه 9 تا 14 آبان‌ماه است، تصریح کرد: در صورت موافقت مؤسسه بین‌المللی نمایشگا‌ه‌های کتاب این زمان نهایی و تمهیدات لازم برای برگزاری نمایشگاه صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تلاش امسال فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کیفی‌سازی برنامه‌هاست، اضافه کرد: در همین راستا با دقت بیشتری برنامه‌ها را دنبال خواهیم کرد.

قاسمی همچنین در ارتباط با برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار نمایشگاه کتاب نیز گفت: با توجه به اینکه بنای صرفه‌جویی در هزینه‌ها را داریم از همین رو، این دو نمایشگاه همزمان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد امکان استفاده از کتاب‌هایی که دسترسی آنها برای شهروندان وجود ندارد، است.

به گزارش فارس، جشن امضا و رونمایی از کتاب از نویسندگان و مولفان استانی، جلسات داستان خوانی، کارگاه‌های آموزشی شیوه ترویج کتابخوانی و برگزاری نشست‌های کتابخوان از جمله برنامه‌هایی جانبی است که در حاشیه نمایشگاه کتاب اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول