اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

645/ شهید شهباز ترک: باید انقلاب را به اقصی نقاط ایران صادر کنیم

شهید شهباز ترک در وصیت‌نامه خود آورده است: ملت ایران ما مدیون رهبر امام خمینی کبیر و این انقلاب هستیم و باید این انقلاب را به اقصی نقاط دنیا صادر کنیم تا مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم آوریم.

645/ شهید شهباز ترک: باید انقلاب را به اقصی نقاط ایران صادر کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید شهباز ترک:

و آنچه می‌خوانیم بخشی از وصیت‌نامه شهید است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب با آگاهی کامل که به شهادت دارم برای دفاع از اسلام و حیثیت انقلاب اسلامی و دفاع از مملکت اسلامی به فرمان رهبر مسلمانان و مرجع عالیقدر حضرت امام خمینی به جبهه حق علیه باطل شتافتم و امید است که خون ما نهال نوپای انقلاب اسلامی را بارور کند و شهادت ما موجب آگاهی و رشد فکر جامعه جهانی اسلام  شود.

از شما ملت قهرمان می‌خواهم پشتیبان روحانیت مبارز و متعهد به اسلام باشید که البته هستید و به قول امام عزیزمان روحانیت است که تاکنون اسلام را زنده نگه داشته است.

برادران سپاهی و بسیجی شما به عنوان بازوی مسلح ولایت فقیه و سربازان اسلام هستید که در خاطره‌ها یاد سربازان صدر اسلام را زنده می‌کنید پس باید به وظیفه خطیری که دارید آگاه باشید و آن صیانت از اسلام عزیز است و در این راه باید شب و روز برای خداوند و حراست از دین خدا تلاش کنید.

همه ما مدیون این رهبری و این انقلاب هستیم و باید انقلاب را به اقصی نقاط دنیا صادر کنیم و مقدمه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم آوریم؛ از غیبت و تهمت و افترا دوری کنید، همه در یک صف آهنین برای خدا پیکار کنید و حالت جاذبه داشته باشید تا بتوانید افراد گمراه را به راه راست هدایت کنید. این گفته امام بزرگوارمان را که فرموده‌اند: «وحدت کلمه داشته باشید» در عمل پیاده کرده و همه به ریسمان الهی چنگ بزنید.

و تو ای مادر قامتت را راست کن و ندای الله‌اکبر خمینی رهبر را لبیک بگو و سخنان شهیدان راه خدا را به مردم برسان که همان سخن ما پیرو قران و خداوند است. مادرم چون کوه باش و چون کوه استقامت کن لحظه‌ای از نام و یاد خدا غافل نباش، در راه دین خدا بکوش که هر چه بکوشی باز هم کم است؛ مادر گریه نکن، بخند و خوشحال باش زیرا من در راه یک هدف مقدس گام برداشته و جان باخته‌ام. مادر تو بوستان سبز وجود منی و من آن غنچه توام که تو مرا پرورانده‌ای؛ مادر سلام بر تو که بالاخره بر احساس مادرانه‌ات پیروز شدی و فرزندت را روانه میدان نبرد کردی و گفتی که تو را در راه خدا هدیه به انقلاب اسلام می‌کنم، من به وجود تو افتخار می‌کنم که ای مادرم از سلاله زهرا(س) هستی و السلام علیکم و رحمت ا...

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول