اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برج آتش‌نشانی زنجان کلنگ‌زنی می‌شود

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از کلنگ‌زنی برج آتش‌نشانی زنجان در گلشهر کاظمیه و هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی در بازار زنجان خبر داد.

برج آتش‌نشانی زنجان کلنگ‌زنی می‌شود

مجید امیرفضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی برنامه‌های مختلفی توسط سازمان آتش‌نشانی زنجان اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان یکی از مهمترین برنامه‌های این سازمان را کلنگ‌زنی برج آتش‌نشانی زنجان در گلشهر کاظمیه اعلام کرد و گفت: برج آتش‌نشانی یک برج چندمنظوره است که در آن آتش‌نشانی قادر خواهند بود عملیات‌های مختلف را به صورت تمرینی انجام دهند که این برج مجهز به امکانات لازم برای انجام عملیات‌های شلنگ‌اندازی راه پله، نردبان برج، امداد نجات در فضای بسته، اتاق دود، نجات آسانسور، نجات در چاه روشن و تاریک، نجات از ارتفاع و حمل مصدوم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت روز ایمنی ایستگاه هشتم آتش‌نشانی در محل بازار زنجان (راسته گلشن) نیز افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: قبلا یک پایگاه آتش‌نشانی در این محل فعال بود که هم اکنون تبدیل به ایستگاه شده است.

امیرفضلی ادامه داد: با تبدیل پایگاه به ایستگاه مامور آتش‌نشان نیز در این مکان حضور داشته و امکانات بیشتری در آن مستقر خواهد داشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه رونمایی از نقشه شیت بازار در قالب (طرح ریسک‌پذیری خطر و آتش‌سوزی بازار) نیز از دیگر برنامه‌های آتش‌نشانی به مناسبت هفتم مهرماه است، اضافه کرد: رونمایی از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله لباس‌های ضد حریق و آخرین استاندارد جهانی و لوازم امداد و نجات از دیگر برنامه‌های آتش‌نشانی به مناسبت روز ایمنی است.

وی تصریح کرد: برای تجهیز آتش‌نشانی به لوازم امداد و نجات و همچنین البسه مورد نیاز آتش‌نشانان، 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

امیرفضلی همچنین از برگزاری نمایشگاه ایمنی به مناسبت بازگشایی مدارس و هفتم مهرماه خبر داد و اضافه کرد: این نمایشگاه برای بازدید دانش‌آموزان دایر خواهد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: اعزام کارشناسان ایمنی به نهادهای آموزشی، انجام رژه خودرویی در روز هفتم مهرماه، برگزاری مانور ایمنی در هفته اول مهرماه نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفتم مهرماه است.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول