اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی، دستاورد فرهنگ دفاع مقدس

مسوول سازمان بسیج طلاب استان همدان تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی را دستاورد فرهنگ دفاع مقدس دانست.

تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی، دستاورد فرهنگ دفاع مقدس

حجت‌الاسلام علی حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تاثیر هشت سال دفاع مقدس در همه عرصه‌ها اظهار کرد: اثرگذاری فرهنگ دفاع مقدس دارای جنبه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و معنوی است.

وی گفت: در بعد معنوی می‌توان به رشد باورهای دینی، تقویت خودباوری، شکوفایی خلاقیت‌ها و استعدادها، رشد فضائل معنوی و اخلاقی و تقویت ارزش‌های اسلامی در جامعه اشاره کرد.

مسوول سازمان بسیج طلاب همدان ویژگی‌های دفاع مقدس در بعد سیاسی آن را شامل افزایش انسجام اجتماعی و تحکیم وحدت ملی، رسوایی جهانخواران در سطح بین‌الملل، افشای هویت منافقین، بازدارندگی دشمنان از تعرض به ایران، بالا رفتن جایگاه انقلاب اسلامی در سطح جهان با وجود محاصره رسانه‌ای عنوان کرد.

وی تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس دانست و مقاومت را چاره‌ساز سختی‌های دوران جنگ تحمیلی و سرافرازی ایران در برابر دشمنان عنوان کرد.

حسنی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه باید به عنوان گفتمان، مطرح و به مطالبه عمومی تبدیل شود.

وی تاکید کرد: تبیین این بیانیه در دستور کار مبلغان قرار گرفته که در این راستا توجیه آنها و اساتید حوزه در راستای اجرای مطلوب‌ بیانیه به طرح آن در حلقه‌های معرفتی و جلسه هیأت اندیشه‌ورز را در دستور کار داشته و داریم.

مسوول سازمان بسیج طلاب استان همدان در ادامه از برگزاری شورای عالی قشر، جلسه مربیان صالحین، نشست‌های بصیرتی، دیدار با خانواده شهدای روحانی، دعوت از پیشکسوتان دفاع مقدس برای خاطره‌گویی در مدارس علمیه، تجلیل از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس در مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی، فراخوان مقاله با موضوع نقش حوزه ی علمیه در گام دوم انقلاب خبر داد.

وی گفت: رونمایی از موشن‌گرافی شهید حجت‌الاسلام عبدالصالح رفعت (شهید سال بسیج طلاب و روحانیون همدان)، یادواره شهید سال بسیج طلاب و روحانیون و برگزاری محافل انس با شهدا از دیگر برنامه‌های این سازمان در طول این هفته است.

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول