اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تأخیر در تکمیل پروژه قطارشهری، کرج را هزاران میلیارد تومان بدهکار می‌کند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تأخیر در تکمیل پروژه قطارشهری، کرج را هزاران میلیارد تومان بدهکار می‌کند و به فرجام نرسیدن این پروژه، نقطه تاریکی در کارنامه مدیریت شهری کرج خواهد بود.

تأخیر در تکمیل پروژه قطارشهری، کرج را هزاران میلیارد تومان بدهکار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحیم خستو در نشست مشترک با نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سال گذشته همکاران بنده در شورای شهر کرج به تمامی لوایح مربوط به تأمین اعتبار مترو رأی مثبت دادند.

وی ادامه داد: به یاد ندارم طرح اعتباری، خرید اوراق و یا اخذ وام جهت تکمیل پروژه قطار شهری در شورای دوره پنجم رأی نیاورده باشد، اما بی‌شک اجرای این طرح ها نیازمند نظارت و همکاری نمایندگان مجلس بوده و این امر برای پیشبرد این پروژه بسیار حیاتی است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در صورتی که این پروژه در موعد مقرر انجام نشود شهر کرج هزاران میلیارد تومان بدهکار خواهد شد و سالانه باید مبالغ هنگفتی را به عنوان بهره وام‌ها پرداخت کند.

خستو تصریح کرد: حیات این شهر در آینده به بودجه‌ه­ایی که ما طی دو سال گذشته در شورای شهر تصویب کرده‌ایم، بستگی دارد و به فرجام نرسیدن این پروژه، نقطه تاریکی در کارنامه مدیریت شهری کرج خواهد بود.

انتهای پیام/د/1105/س/1/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول