اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کشف بیش از 4500 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان/ 300 شهید انتظامی گلستان تقدیم انقلاب

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان از کشف بیش از 4 تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر در استان خبر داد.

کشف بیش از 4500 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان/  300 شهید انتظامی گلستان تقدیم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، روح‌الامین قاسمی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در سال جاری بیش از 4 تن و 500 کیلو مواد مخدر در گلستان کشف شد.

وی با بیان اینکه بیش از 300 شهید در نیروی انتظامی استان گلستان تقدیم انقلاب اسلامی کردیم، تصریح کرد: اگر شهدا خون‌های پاک ومقدس خودشان را در راه آزادی و ارزش‌های دین مبین اسلام قربانی نمی‌کردند یقینا انقلاب اسلامی حفظ نمی‌شد در حقیقت شهدا با خون خودشان انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کردند.  

*ثبت 410 هزار تماس تلفنی با سامانه 110 در گلستان

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان در خصوص برقراری نظم و امنیت در جامعه ابراز کرد: نخستین وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت و حفظ ارزش‌های دینی در جامعه است و خوشبختانه استان گلستان از امنیت مطلوبی برخوردار است.

قاسمی حفظ امینت در جامعه را مهم تلقی کرد و گفت: هر شخصی که با بالا بردن قمه، چاقو و یا هر سلاح سرد دیگری قصد مخدوش کردن امنیت جامعه را دارد با قهر و اقتدار پلیس مواجه خواهد شد و باید دستی که توسط اشرار با قمه و چاقو بلند شد توسط پلیس قطع شود و پلیس ضامن برقراری نظم و امنیت در جامعه است.

وی در خصوص تماس تلفنی شهروندان گلستانی با سامانه 110 اظهار کرد: در سال جاری تعداد 410 هزار تماس تلفنی 110 از سوی شهروندان گلستانی صورت گرفت یعنی میانگین روزانه ما 2 هزار و 200 تماس به سامانه 110 صورت گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان از رشد 14 درصدی تماس به سامانه 110 در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مشارکت‌های مردم در این بخش بسیار مطلوب است و اکثر تماس‌ها در حال عملیاتی شدن است.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول