اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افزایش ۱۰۲ درصدی سرقت‌ها در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان گفت: وقوع مجموع سرقت‌ها ۱۰۲ درصد افزایش داشته و از سوی دیگر کشف مجرمان این حوزه ۲۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

افزایش ۱۰۲ درصدی سرقت‌ها در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، روح‌الامین قاسمی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: جرائم خشن در گلستان بالا است و باید به همدیگر کمک کنیم تا این معضل را در گلستان کاهش دهیم.
وی ادامه داد: متاسفانه جرائم خشن در گلستان ۵۶ درصد افزایش داسته و دستگیری مجرمان هم ۵۰ درصد رشد داشته است.
فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه چاقوکشی در سال جاری ۱۵ درصد افزایش داشته و دستگیری این حوزه نیز ۹۱ درصد افزایش داشته است، نزاع انفرادی در این مدت ۴ هزار و ۳۰۷ مورد به وقوع پیوسته که ۲۷ درصد رشد داشته در مجموع نزاع دسته جمعی و انفرادی در استان ۵۵ درصد افزایش داشته است.
قاسمی گفت: طی این مدت وقوع مجموع سرقت‌ها ۱۰۲ درصد افزایش داشته و از سوی دیگر کشف مجرمان این حوزه ۲۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
وی تاکید کرد: امنیت خط قرمز ما است و اجازه نمی‌دهیم گلستان جولانگاه مجرمان باشد و به تمام یگان‌های تحت امر تاکید کردم نباید اجازه دهیم هیچ فردی امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد.


انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول