اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تلاش دشمنان برای تضعیف نیروی انتظامی گسترده شده است

امام جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: دشمن مرتب در حال ایجاد جرایم متنوع برای جوانان و جامعه است و این جرائم را نشر و گسترش می‌دهد تا نیرو انتظامی را در مقابل مردم تضعیف کند.

تلاش دشمنان برای تضعیف نیروی انتظامی گسترده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد‌طه مهری صبح امروز در دیدار فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی اسلام آبادغرب که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: در بسیاری از مواقع ما ارزش خیلی از چیزهای که داریم را نمی‌دانیم، اما وقتی آن داشته را از دست می‌دهیم متوجه می‌شویم که چه نعمت بزرگی را را از دست داده‌ایم.

امام جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: بعضی چیزها را نمی‌توان با پول، ثروت و دارایی معامله کرد، همانند امنیت؛ وقتی امنیت نداشته باشی یعنی هیچ نداریم.

وی ادامه داد: امنیت خیلی نعمت با ارزشی است اگر نباشد زندگی عملا جهنم و زندان است، این نعمت امنیت یک نعمت بسیار بسیار ارزشمند و بالایی است.

مهری تاکید کرد: خدمت همراه با معنویت باید در کارهای ما وجود داشته باشد، شک نکنید قدم به قدم امنیت شما برای زوار اربعین در دفتر امام حسین(ع) ثبت می‌شود، حضور ملموس و محسوس نیروهای خدوم انتظامی در موکب‌ها و کاروان‌ها این امنیت روانی و اجتماعی را به زائرین  می‌دهد.

وی افزود: بخش اعظمی از این امنیت مدیون ماموران انتظامی است و امروز انتظامی است که درگیری علنی میدان را دارد، دشمن مرتب در حال ایجاد جرایم متنوع برای جوانان و جامعه است و این جرائم را نشر و گسترش می‌دهد تا نیرو انتظامی را در مقابل مردم تضعیف کند.

مهری در پایان، گفت: امروز نیروی انتظامی عملکرد و نمره بسیار عالی را کسب کرده است.

سلیم سلیمی، فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب نیز در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به وظایف خطیر نیروی انتظامی، افزود: نیروهای خدوم ناجا تحت فرامین مقام معظم رهبری در تمام ماموریت‌ها حضور دارند و خروجی کار ما رضایت خداوند و مردم است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول