اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

هفته ناجا آغاز شد/ ارتباط مستقیم پلیس با مردم در دستور کار

هفته ناجا با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» از امروز آغاز و تا چهارشنبه 17 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

هفته ناجا آغاز شد/ ارتباط مستقیم پلیس با مردم در دستور کار

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، هفته نیروی انتظامی از امروز 11 مهر ماه با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» در سراسر کشور آغاز شد. اولین روز هفته ناجا که به پلیس، بصیرت، ولایتمداری، ایثار و شهادت‌طلبی نام گرفته با تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و غبارروبی مزار شهدا آغاز شد. برنامه رالی خانواده‌های نیروی انتظامی از دیگر برنامه‌های امروز است. 

فردا که مصادف با روز جمعه و دومین روز از هفته ناجا است با شعار «پلیس، جامعه ایمانی، ارزش‌مداری، رأفت و مهربانی» نام‌گذاری شده است.

حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا انتظامی در نماز جمعه تهران و سایر فرماندهان انتظامی استان‌ها در نماز جمعه استان‌ها و همچنین حضور سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت و رؤسای پلیس‌های تخصصی در حاشیه نماز جمعه فردا برای ارتباط مستقیم با مردم و حل مشکلات شهروندان از جمله برنامه‌های روز دوم هفته ناجا است. 

لازم به ذکر است که نیروی انتظامی در هفته ناجا درصدد است تا برخی از دستاوردها و عملکردهای پلیس را که به دلیل فشردگی، گستردگی و پیچیدگی مأموریت‌ها امکان اطلاع‌رسانی مناسب آن را نداشت به نمایش بگذارد؛ همچنین افزایش ساعت کار پلیس + 10، گذرنامه و اجرائیات از جمله دیگر خدمات ارائه شده از سوی پلیس به هموطنان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول