اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

نیروی انتظامی عملکرد خوبی در شهرستان «جم» داشته است

فرماندار شهرستان جم گفت: نقش نیروی انتظامی در زمینه پیشگیری و کاهش جرائم بسیار مهم بوده و از سه سال قبل تا کنون دیدار‌های پارس جنوبی در لیگ برتر فوتبال در کمال آرامش و امنیت بالا و بدون مشکل برگزار شده که نشان می‌دهد نیروی انتظامی عملکرد خوبی دارد.

نیروی انتظامی عملکرد خوبی در شهرستان «جم» داشته است

محمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم، با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی که اقتدار، عزت، اخلاق‌مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می‌نماید.

فرماندار شهرستان جم افزود: امنیت و آرامش امروز شهرستان جم، مدیون فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه شهرستان مهیا شده است.

وی تصریح کرد: بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

حسینی ابراز کرد: با تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های امنیتی، شاهد برقراری امنیت پایدار در منطقه هستیم و نقش نیروی انتظامی در زمینه پیشگیری و کاهش جرائم در شهرستان جم بسیار مهم بوده و نیروی انتظامی عملکرد موفقی از خود بر جا گذاشته است.

رئیس شورای تامین شهرستان جم با تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه نیروها ،کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت شهرستان را در زمینه پیشگیری و کاهش جرائم تامین می‌نمایند تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان اصلی‌ترین نهاد حفظ کننده نظم و امنیت اجتماعی که بیشترین سطح ارتباط و تعامل را با عناصر، گروه‌ها و اقشار اجتماعی دارد افزود: در سه فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشورمان، دیدارهای پارس جنوبی با نظم و امنیت بالا برگزار شد و هیچ گونه مشکلی به وجود نیامد که این نشان می‌دهد نیروی انتظامی شهرستان جم و استان بوشهر عملکرد خوبی داشته است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول