اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مجریان قانون اجازه حمایت از کاندیدا را ندارند/ برخورد با استفاده کنندگان از امکانات دولتی در انتخابات

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجری قانون هستیم و اجازه حمایت از یک کاندید را نداریم و اگر مواردی مشاهده شود که از موقعیت و امکانات اداری در زمان انتخابات استفاده شود برخورد خواهیم کرد.

مجریان قانون اجازه حمایت از کاندیدا  را ندارند/  برخورد با استفاده کنندگان از امکانات دولتی در  انتخابات

گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز نشست شورای ادرای فوق العاده شهرستان گچساران با حضور معاون استاندار، فرماندار و دیگر مسوولان در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست احد جمالی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو اظهار کرد: در اسفندماه امسال شاهد و ناظر مشارکت حداکثری  مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور در وضعیت حساسی  قرار گرفته و هجمه دشمنان بیش از پیش بوده است، گفت: با توجه به  توطئه‌های دشمنان که هم اکنون  با تحمیل فشار اقتصادی و تحریم‌ها می‌خواهند این نظام را ناکارآمد جلوه دهند حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مسئله اصلی امنیت و سلامت انتخابات و در نهایت حضور حداکثری و ایجاد سرمایه اجتماعی بیش از قبل برای حاکمیت جمهوری اسلامی مورد نظر است.

 جمالی با بیان اینکه امنیت، سلامت و حضور حداکثری شما مسوولان باید به وجود بیاورید، عنوان کرد:  در مسیر انتخابات سیاست کلی نظام و سیاست استانداری در کهگیلویه و بویراحمد این است که مجری قانون هستیم و اجازه حمایت از یک کاندید را نداریم و اگر مواردی مشاهده شود که  از موقعیت و امکانات اداری در زمان انتخابات  استفاده شود برخورد خواهیم کرد.

 وی  ادامه داد: با توجه به مسائلی که بیان شد، وضعیت شهرستان گچساران یک وضعیت حساسی است چرا که از نظر موقعیت جغرافیایی شهرستان  جنوب غرب  را به جنوب شرق  متصل و با 3  استان خوزستان، فارس و بوشهر همسایگی دارد.

جمالی ابراز کرد: در آینده مصمم هستیم که 2 بخش به شهرستان گچساران افزوده شود چرا که شهرستان گچساران دارای ظرفیت و زیرساختهای خوبی است.

وی با بیان اینکه رشد منفی آسیب‌ها و رشد مثبت هنجارها از شاخص‌های توسعه یافتگی یک منطقه به شمار می‌رود، گفت:  شهرستان گچساران  یکی از قطب‌های اصلی استحصال نفت است و با توجه به شرایط خوب این فرمانداری در گچساران به عنوان فرمانداری ویژه برخوردار خواهد شد.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول