اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ایجاد فضای ناامنی در عراق برنامه‌ریزی دشمن بود/گردهمایی اربعین باشکوه‌تر از گذشته

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد فضای ناامنی در این کشور کاملا برنامه‌ریزی شده بود، این نبود که تنها چند نفر معترض به حکومت عراق در خیابان‌ها آمده باشند.

ایجاد فضای ناامنی در عراق برنامه‌ریزی دشمن بود/گردهمایی اربعین باشکوه‌تر از گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در اجتماع عزاداران در روز اربعین حسینی در محل امام‌زادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، گفت: امروز مرد و زن در آیین عزاداری حسینی حضور پیدا کردند تا اعلام کنند ما هم کربلایی هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اربعینیان امروز کسانی هستند که پیامبر بزرگ اسلام(ص) فرمودند من مشتاق دیدار با آن‌ها هستم، افزود: این افراد کسانی هستند که وعده داده شده سخن و منطق حضرت حسین بن علی(ع) را در زمانی به جهانیان معرفی می‌کنند که تمام استکبار و ظلم و ظلمه دست به دست یکدیگر داده‌اند تا این فرهنگ را خاموش کنند.

وی ادامه داد: امروز نام حسین(ع) فراتر از نام عاشورا جهانی شده است و مردم از سراسر جهان راه نجات خود را اباعبدالله الحسین(ع) می‌دانند.

نکونام با اشاره به اعتراضات در کشور عراق، عنوان کرد: ایجاد فضای ناامنی در این کشور کاملا برنامه‌ریزی شده بود، این نبود که تنها چند نفر معترض به حکومت عراق در خیابان‌ها آمده باشند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه وقتی آمریکا دید کشور عراق مستقل است با تشکیل NGO های مردمی قصد ساقط کردن حکومت عراق و از بین بردن اربعین را داشت اما تلاش‌هایش راه به جایی نبرد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حکومت عراق تثبیت شده، حشدالشعبی رسمیت قوی‌تری یافته، مردم فهمیدند نباید آب به آسیاب دشمن بریزند و اربعین شکل جدی‌تری به خود گرفته است.

وی اضافه کرد: امسال که می‌خواستند زائران ایرانی اربعین حسینی را از رفتن به کربلا بازدارند اما به فضل خدا بیش از یک میلیون نفر بیشتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی شرکت کردند.

انتهای پیام/68020/م/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول