اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نمایشگاه قرآنی در بابل برگزار می‌شود

مدیر نمایشگاه مردمی، فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران گفت: پانزدهمین نمایشگاه مردمی، فرهنگی قرآنی صحیفه سبز استان با فعالیت 110 غرفه در مصلی بابل آغاز به‌کار می‌کند.

نمایشگاه  قرآنی در بابل برگزار می‌شود

قاسم عزیززاده‌گرجی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان بابل اظهار کرد: پانزدهمین دوره نمایشگاه مردمی، فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران با حضور ناشران و شرکت‌های تولیدکننده نرم افزار و محصولات فرهنگی معتبر کشور همانند سال‌های گذشته از یکم تا هفتم آبان ماه صبح و عصر در مصلی جمعه بابل برگزار می‌شود.

وی افزود: آئین افتتاح این رویداد فرهنگی روز چهارشنبه یکم آبان ماه ساعت هشت صبح با حضور مسؤولان استانی، شهرستانی، مسؤولان غرفه‌ها و مردم برگزار می‌شود.

 مدیر نمایشگاه مردمی، فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران با اشاره به ارتقاء کمی و کیفی غرفه‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته تصریح کرد: امسال 110 غرفه از ناشران برجسته از جمله شهرهای قم، مشهد، تهران و مازندران در این نمایشگاه حضور دارند.

گرجی مساحت هر غرفه را 12 متر برشمرد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هزار و 500 متر غرفه در فضای نمایشگاهی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع برگزار می‌شود.

این مسؤول از اجرا برنامه‎های فرهنگی و تبیینی برای کودکان و نوجوانان در نمایشگاه امسال خبر داد و ادامه داد: حضور برخی از اندیشکده‌های برجسته تهران در این نمایشگاه که اقدامات فرهنگی عمیق برای کودکان و نوجوان دارند از دیگر مزایای نمایشگاه امسال است.

گرجی با اشاره به اینکه نمایشگاه مردمی، فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران به همت خودجوش و مردمی در 15 سال اخیر در راستای ارتقا فرهنگ و معارف دینی برگزار می‌شود، گفت: پانزدهمین نمایشگاه مردمی، فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران از یکم آبان افتتاح و صبح و عصر به مدت یک هفته برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/86040/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول