اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تسهیل و روان‌سازی تخصیص سهمیه نفت‌گاز در بخش کشاورزی

مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان از تسهیل و روان‌سازی تخصیص سهمیه نفت‌گاز در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: نزدیک به 100 میلیون لیتر نفت‌گاز ماشین‌آلات کشاورزی استان در سال‌جاری توزیع شده است.

تسهیل و روان‌سازی تخصیص سهمیه نفت‌گاز  در بخش کشاورزی

حمدالله حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از تلاش بی‌وقفه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در تأمین به موقع سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی در استان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای حمایت از رونق تولید در بخش کشاورزی انجام شده است.

مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان افزود: با توجه به توزیع 70 میلیون لیتر نفت‌گاز در هفت ماه گذشته از سال جاری در بخش کشاورزی که عمدتا از طریق فروشندگی‌های روستایی در اختیار دارندگان ادوات کشاورزی قرار گرفته است، پیش‌بینی می‌شود حدود 100 میلیون لیتر نفت‌گاز در طول سال جاری در بخش اقتصادی توزیع شود. 

وی افزود: عمده تلاش همکاران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان تسهیل و روان‌سازی تخصیص سهمیه نفت‌گاز در راستای حمایت از رونق تولید در بخش کشاورزی است.

حبیبی همچنین ضمن عذرخواهی از بابت مشکلاتی که برای برخی کشاورزان در ابتدای مهر ماه به دلیل انتقال اطلاعات ادوات کشاورزی به سامانه جدید ثبت درخواست فراورده‌های نفتی حادث شده است، افزود: با تثبیت اطلاعات در سامانه جدید و راه‌اندازی روش توزیع الکترونیکی فرآورده با زیرساخت کارت بانکی، روند درخواست سوخت کشاورزان نسبت به سامانه قبلی روانتر و فرایند کار کوتاه‌تر خواهد شد و این امر بی‌شک نقش مهمی در ارتقای رضایت‌مندی کشاورزان از مراحل درخواست تا تحویل سوخت در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول