اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

میزبانی مسابقات قهرمانی سه گانه به زنجان رسید

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه گانه گفت: میزبانی مسابقات قهرمانی سه گانه کشور به استان زنجان واگذار شد.

میزبانی مسابقات قهرمانی سه گانه به زنجان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی گودرزی بعد از ظهر امروز در مجمع سالیانه ورزش سه‌گانه استان زنجان با بیان اینکه این فدراسیون در مورد رویدادهای ورزشی در بعد همگانی و قهرمانی تفاوت قائل شده است، اظهار کرد: عدم دسترسی به آب و دوچرخه کورسی به معنای توقف نبوده و می‌توان در بخش‌های دیگری فعالیت کرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه گانه با بیان اینکه ورزش سه گانه با این الگو که محدودیتی نباشد، فعالیت می‌کند، افزود: این ورزش به معلولان در این رشته امکان حضور داده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا هیچ فردی با هیچ محدودیتی از ورزش کردن دور نباشد، خاطر نشان کرد: باید با هر بضاعتی که در دسترس هست، فعالیت ورزشی انجام داد.

گودرزی با تاکید بر اینکه هر رشته‌ ورزشی که وارد می‌شود باید گسترش یابد، عنوان کرد: باید برای هر رشته فضایی برای متقاضی قرار گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه گانه باید در شهرستان‌ها مکانی برای آموزش شنا تعریف شود، عنوان کرد: فدراسیون در سایت خود این موضوع را درج کرده و برجسته کردن آموزش از رسالت‌ها است.

وی با بیان اینکه مربی پرتغالی که امسال با تیم ملی همکاری دارد، هر ورزشکاری را که به تیم ملی دعوت می‌کند، مربی وی را نیز به عنوان مربی ملی دعوت می‌کند، بیان کرد: این اقدام موجب می‌شود که در شهرهایی که اعضای تیم‌ملی در آن حضور دارند، برنامه مورد نظر اجرا شود.

گودرزی با بیان اینکه با این تدبیر ملی‌پوش به تنهایی رشد نمی‌کند، تاکید کرد: با این راهبرد همه ورزشکاران شهرها با هم رشد می‌کنند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه گانه از لزوم پیش‌بینی زمین توسط هیأت‌ها برای تمرین رشته سه‌گانه خبر داد و تصریح کرد: اگر فضای تمرینی به ورزشکاران داده نشود، ورزشکار محلی برای تمرین ندارد و اردوی تیم‌ملی تنها محل تمرین آنان است.

وی با بیان اینکه این شرایط موجب می‌شود بسیاری از برنامه‌ها بر زمین می‌ماند، تصریح کرد: بیش از هر امری مردم و ورزشکاران شهر از نبود فضای ورزشی متضرر می‌شوند.

گودرزی برگزاری مسابقات قهرمانی استانی را از اهداف مهم فدراسیون خواند و عنوان کرد: اتحادیه جهانی شرط عضویت کشورها را در اجلاس، برگزاری مسابقات قهرمانی استانی قرار داده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه گانه با بیان اینکه برای تقویت جایگاه استان در این بحث با توجه به قهرمان‌هایی که دارد، دوره درجه ۲ داوری و درجه ۲ مربیگری در استان زنجان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: میزبانی مسابقات قهرمانی ورزش‌های سه گانه کشور به استان زنجان واگذار شده است.

وی خاطر نشان کرد: فدراسیون در رابطه با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در زنجان همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول