اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اشتراک‌پذیری رایگان گاز بیش از ۲ هزار خانواده مددجوی کردستانی

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: 2 هزار و 439 واحد مسکونی زیرپوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی استان از اشتراک رایگان گاز در سال گذشته و ۶ ماهه اول سال 98 برخوردار شدند.

اشتراک‌پذیری رایگان گاز بیش از ۲ هزار خانواده مددجوی کردستانی

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: سال گذشته در خدمات‌رسانی به مردم استان هیچ‌گونه خللی ایجاد نشده و تمامی اقدامات این شرکت به موقع صورت گرفته و به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی نیز خدمات رایگان در زمینه برقراری انشعاب گاز و نصب کنتور ارائه شده است.

فعله‌گری خاطرنشان کرد: در سال 97 تعداد  2 هزار و  75 مشترک در قالب ارائه خدمات رایگان به مددجویان زیرپوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی در استان از اشتراک رایگان برخوردار شده‌اند که از این تعداد 1 هزار و 589 واحد مسکونی از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی و 486 مورد از مددجویان زیرپوشش سارمان بهزیستی استان کردستان بودند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در مورد هزینه‌های اشتراک‌پذیری رایگان مددجویان سال 97 گفت: برای این تعداد خانوار در مجموع در سال گذشته بالغ بر 4 میلیارد و 373 میلیون ریال بوده است.

وی ادامه داد: از تعداد 364 مشترکی که بطور رایگان در سال 98 جذب شده‌اند تعداد 273 مورد زیرپوشش کمیته امداد و تعداد 297 مورد از مددجویان زیرپوشش سازمان بهزیستی هستند که در مجموع ۷۶۹ میلیون ریال برای بهره‌مندی این خانوارها از طرح رایگان اشتراک‌پذیری در شش ماهه اول سال جاری هزینه شده است. 

فعله‌گری یادآور شد: مبلغ کل هزینه شده برای زیرپوشش قراردادن مددجویان این دو سازمان در خصوص استفاده از اشتراک‌پذیری رایگان در سال97 و ۶ ماهه اول سال جاری 5 میلیارد و 142 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/ ۲۳۳۰/۸۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول