اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تجلیل از 360 نفر در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: 360 نفر در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تجلیل می‌شوند.

تجلیل از 360 نفر در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری‌مقدم ظهر امروز در نشست هماهنگی جشنواره سراسری قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از احتمال حضور وزیر بهداشت در این برنامه خبر داد و اظهار کرد: آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و وزیر بهداشت در صورت حضور از سخنرانان این جشنواره خواهند بود.

وی با ابراز خرسندی از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در این جشنواره فرهنگی و مذهبی بر لزوم اطلاع‌رسانی به کانون ها، تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی برای حضور در مراسم و همکاری در برگزاری برنامه‌ها تأکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اهمیت ایجاد فضای قرآنی پرشور در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و استان همدان، تجلیل از 360 نفر در این اتفاق قرآنی ارزشمند را یکی از برنامه‌ها عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از فرصت برگزاری جشنواره با دعوت از میهمانان و روسای حوزه علمیه و اساتید حوزه‌های قرآنی خاطرنشان کرد: این جشنواره از امتیاز فرهنگی برای کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه برخوردار است و بی‌شک با استقبال خوب دانشگاهیان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا نیز برگزاری نشست خبری جشنواره قرآن و عترت با حضور اصحاب رسانه در روز ششم آبان‌ماه خبر داد و گفت: از ظرفیت رسانه‌ای استان برای پوشش مناسب این رویداد قرآنی استفاده می‌شود.

محمد طاهری افزود: هماهنگی های لازم برای اطلاع رسانی در سطح شهر از طریق بنر، تیزر شهری و تلویزیون شهری انجام شده است.

وی با اشاره به در نظر گرفتن اتاق خبر برای اصحاب رسانه حاضر در جشنواره قرآن و عترت تصریح کرد: رایزنی برای گفتگوی ویژه خبری برای حضور خانم دکتر لاری و خانم دکتر اصغری انجام شده است.

انتهای پیام/ 89050/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول