اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

از استان ها چه خبر؟ | از به جریان افتادن پرونده قطار تبریز ـ مشهد تا ارسال نوشت افزار به مناطق سیل زده

امروز هم در استان‌های سراسر کشور،‌ اتفاقات و اخبار مختلفی به روی خروجی خبرگزاری فارس رفته است. در این میان، برخی خبرها بیش از سایر اخبار، مورد توجه قرار گرفته است.

از استان ها چه خبر؟ | از به جریان افتادن  پرونده قطار تبریز ـ مشهد تا ارسال  نوشت افزار  به مناطق سیل زده

به گزارش سردبیری استان‌ها؛ هرچند که امروز مهمترین خبر رسانه‌های داخلی و حتی خارجی پوشش خبری  13 آبان  روز استکبارستیزی بود ولی به دلیل همپوشانی و تعدد اخبار مناسبتی 13 آبان،‌ در گزارش زیر سعی شد به دیگر اخبار شیرین و تلخ البته مهم و خاص استان‌ها پرداخته شود.

از  اراک خبر آمده است که بر اساس تفاهم‌نامه بین سازمان‌های بهزیستی کشور و بنیاد مستضعفان و انجمن خیرین برای ۱۴ هزار و ۲۰۰ خانوار دارای حداقل دو عضو معلول در دستور کار قرار گرفته است که تاکنون ۶ هزار و ۸۰۰ واحد تحویل خانواده‌ها حداقل دو عضو معلول شده است و مابقی در دست احداث است.متن کامل خبر را (اینجا ) بخوانید.

اگر تمایل دارید بدانید که شهید فهمیده کردستان کیست؟ می توانیدفیلم این مطلب را  (‌اینجا )‌ مشاهده کنید.

هرمزگان با گزارشی درباره اینکه  «نقش هنر هرمزگانی در لباس‌های سنتی سیریک جهانی می‌شود» به سخت‌کوشی، تلاش و ابتکار عمل زنان هنرمند و مبتکر سرزمین مکران، شهرستان سیریک، اشاره کرده که می‌توانید این گزارش خواندنی را (‌اینجا)‌ مطالعه کنید.

امروز همچنین خبری مهم در خطه آذربایجان بر روی خروجی قرار گرفت که به گفته رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی،‌ رئیس قوه قضائیه دستور داد‌ه است که پرونده حادثه قطار تبریز ـ مشهد سریعا به جریان افتاده و نتیجه اعلام شود.لینک این خبر مهم را |( اینجا) بخوانید.

ذخیره ۹۱۹ میلیون مترمکعب آب در سد‌های فارس،‌ خبری شیرین و گوارا بود که از شهر حافظ و سعدی درج شد. متن این  خبر را می توانید (‌ اینجا )‌ بخوانید.

خروج قطار اهوازـ  اندیمشک از ریل ،‌ خبری بود که  صفحه خوزستان آن را منتشر کرد البته خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. متن کامل خبر را می‌توانید( اینجا )‌ بخوانید.

از مازندران خبر رسیده که باران 140 میلی‌متری بامداد روز گذشته در گلوگاه مازندران، موجب جاری شدن سیل شد و خساراتی به واحدهای مسکونی برخی روستاها شده است خبرنگار فارس فیلمی از این گزارش تهیه کرده است. می‌توانید فیلم این گزارش را ( اینجا)‌ مشاهده کنید.

ارسال ۲۵۰۰ نوشت افزار ایرانی ـ  اسلامی به مناطق سیل‌زده خوزستان از دیگر اخبار مهم امروز بود متن کامل این گزارش را  می‌توانید (اینجا )‌بخوانید.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول