اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

از استان‌ها چه خبر؟| از دستگیری ربایندگان دختربچه در 24 ساعت تا دغدغه‌های مادرانه همسر شهید

امروز هم در استان‌های سراسر کشور،‌ اتفاقات و اخبار مختلفی به روی خروجی خبرگزاری فارس رفته است. در این میان، برخی خبرها بیش از سایر اخبار، مورد توجه قرار گرفته است.

از استان‌ها چه خبر؟| از دستگیری ربایندگان دختربچه در 24 ساعت تا دغدغه‌های مادرانه همسر شهید

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز خبرهای متنوعی از کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی گرفته تا برگزاری نمایشگاه در سرویس ‌استان‌ها منتشر شده است. در گزارش زیر سعی شد به دیگر اخبار تلخ و شیرین و البته مهم و خاص استان‌ها پرداخته شود.

خبرنگاران استان اصفهان چند صد کیلومتر آن‌سوتر از شهر اصفهان، در جنوبی‌ترین نقطه استان به سراغ جوان هنرمند و معلول سمیرمی رفتند که تنها یک انگشتش کارایی دارد و همان، برای ثبت کردن داستان‌هایش نقش قلم را ایفا می‌کند. می‌توانید این گزارش خواندنی را (‌اینجا)‌ مطالعه کنید.

خبر خوب دیگر از استان اصفهان اینکه نیروهای پلیس آگاهی استان ظرف 24 ساعت موفق شدند ربایندگان «فاطمه» دختربچه 5 ساله را که در یکی از شهرستان‌های اطراف اصفهان مخفی شده بودند، شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. متن کامل خبر را (اینجا) بخوانید.

خراسان جنوبی با گزارشی درباره اینکه « این «بانو» کارآفرینی را به کارمندی ترجیح داد/ اشتغالزایی ۵۰۰ نفره برای بانوان یک روستا» به زندگی خانم حوا دهقان بانویی 44 ساله است که تصمیم می‌گیرد عطای شغل کارمندی را به لقایش ببخشد و خود را بازنشست کند تا قدم به عرصه تولید بگذارد، اشاره کرده که می‌توانید این گزارش خواندنی را (‌اینجا)‌ مطالعه کنید.

از اردبیل خبر آمده است که جوان مبتکر و خلاق اردبیلی توانسته است با استفاده از گیاه خار مریم و بهره‌گیری از فناوری نانو، دارویی تولید کند که قند خون را پایین آورده و دیابت را کنترل می‌کند. متن کامل خبر را (اینجا) بخوانید.

استان مازندران به دلیل تعطیلات آخر هفته، خبری از محدودیت‌های ترافیکی راه‌های استان ارائه کرده است که تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 امروز تا 2 بامداد، 6 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، 6 صبح روز جمعه تا 2 بامداد و همچنین از ساعت 6 تا 18 روز شنبه از محور هراز ممنوع است. متن کامل خبر را (اینجا) بخوانید.

«طرحی که صنعت روغن را در دنیا متحول می‌کند» عنوان گزارشی است که خبرنگار استان فارس از پژوهشگر مرودشتی که 11 سال بر روی گیاه بنه یا همان پسته وحشی تحقیق کرده، انتخاب کرده است. از نتایج تحقیق وی این است که روغن بنه را بهترین روغن فرآوری شده در صنایع روغن در سطح دنیا نامید. متن کامل خبر را (اینجا) بخوانید.

استان ایلام مستند تصویری از نوجوان‌ترین شهید دفاع مقدس که به «شهید فهمیده ایلام» شهرت یافته است، تهیه کرده است که پیشنهاد می‌کنیم حتما این مستند را ببیند.

استان کردستان که به قطب دف‌نوازی کشور شهرت دارد قرار است همزمان با 12 ربیع‌الاول بزرگترین مراسم مولودی‌خوانی کشور در سنندج برگزار ‌شود. متن کامل خبر را (اینجا) بخوانید.

استان گلستان  گفت‌وگویی با همسر شهید مدافع حرم «افشین ذورقی»  داشته، این همسر شهید که دارای سه فرزند است ضمن انتقاد از شرایط فرهنگی برخی از محیط‌های عمومی، درد و دل هایی با خبرنگار فارس کرده که خواندنی و البته بعضا نگران‌کننده است. این گزارش خواندنی را (‌اینجا)‌ مطالعه کنید.

استان زنجان یک خبر خوب از بازگشت واحد تولیدی «چینی هیس» پس از 10 سال تعطیلی به چرخه تولید منتشر کرده است. متن کامل خبر را (اینجا) بخوانید.

آغاز ورود پرندگان مهاجر به کرمانشاه از دیگر اخبار مهم امروز بود. متن کامل این خبر را می‌توانید (اینجا)‌ بخوانید.

 

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول