اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تئاتر کودک باید تقویت شود/ «تئاتر» مانند «نان» واجب است

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور با بیان اینکه هنر تئاتر به خاطر نقش تربیتی آن مانند نان واجب است و باید آن را ارج نهاد گفت: نقش تعلیمی و آموزشی تئاتر کودک در تربیت نسل آینده بسیار جدی است.

تئاتر کودک باید تقویت شود/ «تئاتر» مانند «نان» واجب است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان شهرام کرمی صبح امروز در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان با تقدیر از همت و تلاش و آفرینش‌گری هنرمندان در این دور از جشنواره اظهار کرد: به سهم خودم از نهادهای دست‌اندرکار در برگزاری این رویداد تلاش می‌کنم.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان در این دور از جشنواره حضور پررنگی داشت و مشارکت خوبی را از خود نشان داد گفت: معقتدم باید از همین فردا باید برای برگزاری دوره آتی جشنواره برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان سرمایه‌های این مرز و بوم و امانتی در دست ما هستند که باید برای رشد و تعالی زندگی فردی و اجتماعی آنها تلاش کرد تأکید کرد: تئاتر یکی از راهکارهای اساسی در حوزه آموزش است که باید همواره نسبت به تقویت آن کوشید.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه هنر تئاتر به خاطر نقش تربیتی آن مانند نان واجب است و باید آن را ارج نهاد گفت: نقش تعلیمی و آموزشی تئاتر کودک در تربیت نسل آینده بسیار جدی است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول