اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برخورد با مفسدان تا ریشه‌کنی فساد ادامه یابد

امام جمعه فلاورجان گفت: اگر بخواهیم عدالت در جامعه اجرا شود باید با مفسدان اقتصادی برخورد کرده و از زحمات ریاست قوه قضائیه که قاطعانه به پالایش درونی قوه قضاییه پرداخته و با اخلالگران و مفسدان اقتصادی برخورد می‌کند تقدیر و تشکر می‌کنیم و انتظار آن است که این موضوع مهم ادامه یابد.

برخورد با مفسدان تا ریشه‌کنی فساد ادامه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، حجت‌الاسلام محمد قدوسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فلاورجان اظهار کرد: در حدیث قدسی خداوند می‌فرماید پرهیزگاری و تقوا در اعمال مانند کشتی در دریایی بوده که اگر انسان در آن سوار شود نجات خواهد یافت.

امام‌جمعه فلاورجان با اشاره به میلاد پیامبر (ص) رحمت افزود: وجود حضرت در زمانی متولد شدند که ظلم و ستم و تعصب جاهلی در آن زمان به‌ویژه ظهور و بروز داشت و ایشان در چنین جامعه‌ای رشد می‌کنند و زمینه هدایت مردم را فراهم می‌سازند.

وی ادامه داد: وجود حضرت رسول (ص) کانون محبت و عطوفت و محبت و سرچشمه مهربانی بودند؛ صبر و استقامت و تحمل سختی‌ها وصف‌ناپذیر برای ایشان بود و اگر وجود بابرکتشان مردم را به بندگی خدا دعوت می‌کردند خودشان همواره در حال بندگی بوده و یک نقطه‌ضعف در تاریخ منسوب به ایشان وجود ندارد.

قدوسی بیان کرد: پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) هیچ‌گاه در برخوردهای اجتماعی به دنبال تلافی نبوده بلکه به دنبال هدایت معنوی افراد بودند.

وی تأکید کرد: باید به دنبال پیاده کردن اسلام حقیقی بود و راه و مسیر پیامبر(ص) و ائمه اطهار (ع) را سرلوحه اعمال خود قرارداد که عاقبت‌به‌خیری انسان را به دنبال داشته باشد.

امام‌جمعه فلاورجان با اشاره به ۲۵ آبان سالروز حماسه اصفهان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم گفت: امام بزرگوار فرمودند کجای دنیا مثل اصفهان را می‌توانید پیدا کنید که چنین حماسه‌ای را بیافریند.

وی با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم پیام‌آور فرهنگ و معارف اهل‌بیت (ع) و تداوم‌بخش راه پدران بزرگوارشان در مبارزه با طاغوت بودند و تشیع از دوران حضور ایشان گسترش پیدا می‌کند.

امام‌جمعه فلاورجان بیان کرد: اقدامات خوبی از سوی قوه قضائیه صورت گرفته که امیدواریم این حرکت تا ریشه‌کنی فساد ادامه پیداکرده و مردم ایران اسلامی نیز از این حرکت رئیس قوه قضائیه حمایت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: اگر بخواهیم عدالت در جامعه اجرا شود باید با مفسدان اقتصادی برخورد کرده و از زحمات ریاست قوه قضائیه که قاطعانه به پالایش درونی قوه قضاییه پرداخته و با اخلالگران و مفسدان اقتصادی برخورد می‌کند تقدیر و تشکر می‌کنیم و انتظار آن است که این موضوع مهم ادامه یابد.

انتهای پیام/63097/هـ30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول