اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برنامه‌های هفته کتاب در لرستان تشریح شد/ احداث پنج باب کتابخانه عمومی در استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان داشت: متعد شده‌ایم پروژه‌ پنج باب کتابخانه عمومی را در شهرهای مختلف استان به بهره‌بردار تحویل دهیم.

برنامه‌های هفته کتاب در لرستان تشریح شد/ احداث پنج باب کتابخانه عمومی در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احمدحسین فتایی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، ضمن گرامی‌داشت هفته کتاب اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد طی این هفته بستر لازم را برای حال خوش خواندن فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و طی روزهای مختلف سال علاوه بر انجام برنامه‌های مختلف در حوزه کتاب و کتابخوانی، در هفته کتاب نیز اقدامات فرهنگی متنوعی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری آئین تجلیل از خادمان حوزه نشر در این استان خبر و ادامه داد: همچنین در هفته کتابخوانی اقداماتی از قبیل توزیع کتاب در شهرستان‌ها و مدارس عمومی به ویژه مدارس عشایری صورت خواهد گرفت.

فتایی، فرهنگ را اساس توسعه هر جامعه خواند و افزود: از هیچ تلاشی در راستای توسعه و فرهنگ و هنر استان دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به چاپ سالانه بیش از 40 نوع کتاب در حوزه‌های مختلف، بیان داشت: طی سال‌های اخیر شاهد رشد کمی از این منظر هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان داشت: متعد شده‌ایم پروژه‌ پنج باب کتابخانه عمومی را در شهرهای مختلف استان به بهره‌بردار تحویل دهیم که سه باب آن تا پایان سال با مساحتی بالغ بر 3 هزار و 200 متر تحویل می‌شود.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول