اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نظارت دستگاه قضایی برای جلوگیری از افزایش قیمت اقلام عمومی

دادستان مرکز استان مازندران گفت: مسؤولان قضائی به عنوان مدعی‌العموم پیگیر جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و خدمات هستند.

نظارت دستگاه قضایی برای جلوگیری از افزایش قیمت اقلام عمومی

سید یونس حسینی عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اعلام اینکه افزایش قیمت بنزین تصمیم حاکمیتی کشور است، اظهار کرد: مسؤولان نظام در جریان مشکلات و نارسائی‌های موجود در کشور هستند و حتما برنامه‌های برای کاهش مشکلات اقتصادی در دستور کار خویش دارند.

وی با اعلام اینکه حساب مردم با تخریب کنندگان اموال عمومی جداست، تصریح کرد:  اعتراضات مردم به صورت مسالمت آمیز و محترمانه مطرح شود.

دادستان مرکز استان مازندران خاطر نشان کرد: مسؤولان استانی و ملی باید به فکر رفع مشکلات استان باشند،درخواست‌های ما به صورت دو طرفه از مردم و مسؤولان است.

وی با اعلام اینکه مردم مسیر خودشان را از کسانی که دنبال شرارت و تخریب اموال عمومی هستند، جدا کنند، افزود: از مسؤولان انتظار داریم که به صورت جدی نظارت و کنترل اساسی روی کالاها و خدمات داشته باشند.

حسینی عالمی در ارتباط با رسیدگی نسبت به گرانی کالاها و خدمات به چه صورت است، پاسخ داد: از سازمان صمت و تعزیرات حکومتی پیگیر جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات هستیم و درخواست ما به صورت مشخص کنترل قیمت‌ها است.

وی با اعلام اینکه به عنوان مدعی‌العموم پیگر جلوگیری از افزایش قیمت هستیم، گفت: این موضوعات به صورت جدی در جلسات متعدد مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

دادستان مرکز استان با اشاره به حساسیت ایجاد شده نسبت به جلوگیری از فشار به مردم، گفت: افرادی که کسب و کار آنها ارتباط با سوخت بنزین دارد سهمیه‌های خاصی در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه متولیان اقتصادی مسؤول کنترل اقلام اساسی مردم هستند، بیان کرد: مراقبت‌های جدی در این زمینه در دستور کار است و این حساسیت‌ها با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری از جانب مسؤولان قضائی هم تشدید می‌شود.

انتهای پیام/86004/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول