اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بازار ملایر در کنترل کامل است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر از رصد و کنترل کامل بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت و کنترل تخلفات خبر داد.

بازار ملایر در کنترل کامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر سعید کتابی بعد از ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خطاب به مسوولان به منظور کنترل بازار اظهار کرد: همه باید مراقب باشیم که مردم دچار مشکل نشوند.

وی به تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر عزم جدی دولت در پراخت کمک‌های معیشتی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور با  تشریح مزایای اصلاح قیمت بنزین به مردم اطمینان داد مشکلی در این زمینه وجود ندارد و  طبق تاکیدات وزیر صنعت نیز مشکلی در تامین کالاهای اساسی و خدمات وجود ندارد.

معاون فرماندار ملایر با بیان اینکه در ملایر مشکلی در ارتباط با تامین کالاها و خدمات نداریم و شهر در آرامش کامل قرار دارد افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بر نظارت‌ بیشتر در بازار و توزیع کالاها دقت لازم را داشته باشد ضمن اینکه هیچ مجوزی برای گرانی کالا وجود ندارد.

وی اشاره به اعلام سهمیه‌بندی بنزین و اعمال این سهمیه در کارت‌های سوخت تصریح کرد: در حال حاضر ۲۷ جایگاه سوخت شامل  ۲۰ جایگاه بنزین و هفت جایگاه سی‌ان‌جی و شرکت پرسی گاز برای توزیع گاز مایع در شهرستان فعال است.

کتابی با بیان اینکه مشکلی در تامین سوخت خودروها نداریم گفت: در تامین گاز مایع مشکل داشتیم که با پیگیری‌های مستمر فرماندار این مشکل رفع شد و گاز مایع بدون محدودیت در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. 

وی خواستار رصد و کنترل انبارهای موجود در شهرستان و پالایش ورودی و خروجی کالاهای موجود در این انبارها شد و افزود: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر نیز باید کنترل لازم صورت گیرد.

معاون فرماندار ملایر با اشاره به اعلام سهمیه بنزین توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: سهمیه تاکسی‌های اینترنتی، آژانس‌ها، آژانس‌ مدارس و تاکسی‌های بین شهری اعلام شده و باید برای ساماندهی در سامانه سپند ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش قیمت کرایه‌ها از سوی خودروهای شخصی به ویژه در مسیرهای روستایی هستیم گفت: هر چه سریعتر جلسه‌ای تشکیل و خودروهای شخصی که در مسیرهای روستایی شهرستان در حال فعالیت هستند، شناسایی و برای تعیین سهمیه بنزین مشکل رفع شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر نیز با اشاره به همکاری بین اتاق اصناف و اتحادیه‌های شهرستان با این اداره گفت: به صورت شبانه‌روزی بازار را رصد می‌کننم.

کامران زنگنه با  بیان اینکه هشت تا ۱۰ گروه به صورت رسمی بازار را کنترل می‌کنند و تمامی همکاران ما نیز به عنوان یک بازرس در کنترل بازار پای کار هستتند  افزود: سامانه ۱۲۴ آماده  پاسخگویی به مردم است.

وی  با بیان اینکه همه امور را در این زمینه پیگیری می‌کنیم افزود: برای ساماندهی سهمیه آژانس‌ها لیست آنها را درخواست کرده‌ایم و برای آنها جلسه‌ای  داریم.

زنگنه عمده‌ترین مشکل را خودروهای شخصی کرایه‌ای که تحت نظارت هیچ ارگانی نیستند، برشمرد و خاطرنشان کرد: در تامین آرد و نان، گاز مایع و کود مشکلی نداریم، در حالی که تعاونی مرغداران نسبت به قیمت مرغ گلایه دارند.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول