اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نظارت بر عملکرد ناظران بازار الزامی است/ هشدار به مسؤولان مرتبط با حوزه بازار

دادستان عمومی و انقلاب مازندران خطاب به مدیران استانی در برابر احتمال گران شدن بدون دلیل کالاها و ارزاق عمومی تاکید کرد،به عنوان مدعی‌العموم بدون تعارف اگر در جهت حمایت مردم عمل نشود؛ چون مسؤول مطالبه مردم هستم؛ با آنها برخورد خواهد شد.

نظارت بر عملکرد ناظران بازار الزامی است/ هشدار به مسؤولان مرتبط با حوزه بازار

سیدیونس حسینی‌عالمی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بعد از اعلام افزایش قیمت بنزین طبیعی است عده‌ای به این تصمیم که اعتراضات و حرف‌های داشته باشند، اظهار کرد: در پی این مسئله در بعضی از استان‌ها شرایط ویژه‌ای ایجاد شد، افراد صدماتی دیدند اما در استان مازندران با تلاش‌های انجام شده و همراهی مردم شاهد هیچ گونه تخریب اموال عمومی نبودیم.

وی با بیان اینکه در استان تخریب و خسارتی نداشتیم و مردم راه خود را از کسانی که قصد تخریب داشتند جدا  کردند، افزود: از مردم فهیم مازندان تشکر می‌کنم که با هوشمندی راه خود را از کسانی که دلبسته به نظام نیستند، جدا کردند.

دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران با  اشاره به  اینکه بعد از اعلام افزایش قیمت‌ها از سوی دولت، ریاست قوه قضاییه طی بیانیه‌ای از این مسئله حمایت کردند، گفت: این افزایش قیمت نظر کارشناسی بود و تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شد این بود که با کسانی که قصد تخریب اموال عمومی را دارند، به شدت برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که اغتشاش می‌کنند جزو ملت نیستند، چرا که ملت دنبال ارتقای سرزمین خود است و به دنبال آشوب نیست، خاطر نشان کرد: کسانی که دنبال آشوب هستند، نشان دادند که تکلیف آنها جدا است.

حسینی‌عالمی با اعلام اینکه برخورد مسؤولان قضایی با اغتشاش‌گران در قانون پیش‌بینی شد، اما حضور من در رسانه‌ها و در جمع مردم به قصد علاقه‌مندی است، تصریح کرد: از مردم  می‌خواهیم تابع احساسات نشوند  با تأمل فکر کنند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط حاضر یک توصیه برای حفظ آرامش مردم داریم و آن اینکه با افزایش قیمت بنزین، اگر قیمت کالاها افزایش پیدا کند، مسؤولیت آن با سازمان صمت، تعزیرات حکومتی است، متذکر شد: نظارت از سوی این دو نهاد مستمر باشد و نظارت بر نظارت‌ها داشته باشند که گفته نشود عده‌ای نظارت کردند، تاکیدم این است که بر عملکرد ناظران کنند و خطابم به مدیران است.

دادستان عمومی و انقلاب مازندران در این زمینه ادامه داد: به هیچ وجه کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست و در این زمینه طی مکاتبه‌ای با مدیران مرتبط به آنها تأکید شده است که به وظیفه خود به درستی عمل کنند.

وی با اعلام اینکه دادستان‌ها  بر عملکرد مدیران نظارت می‌کنند، گفت: براساس تأکید متولیان امر نباید افزایش قیمتی داشته باشیم تا موجب اعتراض مردم شود، چرا که با افزایش قیمت، افزایشی در حامل‌های دیگر نداشتیم و خواست مردم این است که مسؤولان بدون هیچ کوتاهی به وظیفه‌ای که دارند، عمل کنند.

حسینی‌عالمی خطاب به مدیران استانی تاکید کرد به عنوان مدعی‌العموم بدون تعارف اگر در جهت حمایت مردم عمل نشود؛ به عنوان مسؤول مطالبه مردم با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/3141/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول