اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع بیش از ۱۵ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان سمنانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از توزیع بیش از ۱۵ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای این استان خبر داد.

توزیع بیش از ۱۵ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان سمنانی

احسان منصورکیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به‌منظور رفع برخی از مشکلات رانندگان حوزه حمل و نقل جاده‌ای در سال جاری، بیش از ۱۵ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان توزیع شده است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از سه هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان سنگین حمل و نقل جاده‌ای در بخش کالا و مسافر استان سمنان، افزود: توزیع لاستیک بین رانندگان بر اساس میزان پیمایش این ناوگان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: بر این اساس تاکنون ۱۳ هزار و ۲۵۲ حلقه لاستیک بین ناوگان حمل و نقل کالا، یک‌هزار و ۶۲۲ حلقه بین ناوگان حمل و نقل مسافر و ۲۸۶ حلقه بین نفتکش‌های این استان توزیع شده است.

منصورکیایی ادامه داد: در استان سمنان رانندگان ناوگان باری و مسافری که دارای کارت هوشمند فعال بوده و میزان کارکرد آنان بررسی و تأیید شده است، تاکنون حداقل چهار حلقه لاستیک دریافت کرده‌اند.

وی ضمن تشکر از اقدامات سازمان صمت در تأمین لاستیک، افزود: تاکنون همکاری خوبی بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صورت گرفته که امیدواریم با افزایش و اختصاص سهمیه لاستیک بیشتر به این اداره کل، رانندگان خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین برای تهیه لاستیک موردنیاز خود در استان، مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول