اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

قرارگاه پیشرفت به کمک دانش‌آموزان روستاها می‌رود

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: با امضاء تفاهم‌نامه بین دانشگاه فرهنگیان و قرارگاه پیشرفت، از ظرفیت دانشجویان برای تقویت و تربیت دانش‌آموزان در روستا استفاده خواهد شد.

قرارگاه پیشرفت به کمک دانش‌آموزان روستاها می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی در نشست خبری با موضوع امضا تفاهم نامه همکاری برای ارتقای کیفی سطح تحصیلی دانش‌‎آموزان که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های سپاه رفع محرومیت از چهره روستاها است، اظهار کرد: امروز می‌توان با کمک دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یک قدم بیشتر به اهداف قرارگاه در روستا نزدیک شد.

وی با تاکید بر گام دوم انقلاب بیان کرد: اکنون باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های دانشگاه بتوانیم در مسیر رشد و تعالی جوانان در روستاها گام برداریم و از آنها بهره ببریم.

برین بیان کرد: دانشجو معلم‌ها هر اندازه که با مفاهیم روستا، مشکلات، موانع و گرفتاریهای روستا آشنا شوند در رشد شخصیتی و روحی آنها تاثیرگزار خواهد بود‌.

معاون اجرایی سپاه استان صاحب‌الامر(عج) و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این تفاهم‌نامه تربیت نیروهای متخصص و جهادی خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: هدف دیگر آن ارتقاء دانش دانش‌آموزان روستا به صورت کیفی و کمی مورد توجه خواهد بود و امروزه این فعالیت مشترک به کمک آموزش و پرورش و معلمان مستقر در روستا خواهد آمد.

برین تصریح کرد: یکی دیگر از نیازهایی که با این تفاهم‎‌نامه رفع خواهد شد مشاوره تحصیلی و تربیتی خواهد بود که دانشجویان، معین روستا خواهند بود و به خانواده‌ها در هدایت تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان کمک خواهند کرد.

معاون اجرایی سپاه استان صاحب‌الامر(عج) و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی عنوان کرد: امیدوار هستیم با این تفاهم‌نامه در کمترین زمان مشکلات تحصیلی و مشاوره‌ایی دانش‌آموزان روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی رفع و شاهد رشد‌ و شکوفایی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول