اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پذیرای نقدهای سازنده دانشجویان هستیم

فرماندار بشاگرد در دیدار با دانشجویان گفت: از نقدهای سازنده دانشجویان و اساتید شهرستان استقبال می‌کنیم.

پذیرای نقدهای سازنده دانشجویان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بشاگرد، به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بشاگرد، عصر امروز با فرماندار این شهرستان دیدار داشتند.

در این دیدار ابتدا جمعی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه مطالبات و مشکلات مردم را در قالب نقد مطرح کردند و از فرماندار شهرستان بشاگرد پاسخ خواستند.

مشکل اشتغال، ملاک انتخاب مدیران اجرایی، عدم نظارت دقیق بر بازار توسط نهادهای مسئول، مشکل راه‌های روستایی شهرستان، اقدامات انجام شده در خصوص شعار سال، بی برنامگی دولت در خصوص سهمیه بندی بنزین و فعالیت‌های انجام گرفته در خصوص جلوگیری از افزایش مواد مخدر صنعتی در شهرستان از جمله مواردی بود که که دانشجویان و اساتید به آن اشاره داشتند که در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

احمد محمودی ضمن تبریک پیشاپیش روز دانشجو در پاسخ به سؤالات دانشجویان گفت: ما در گذشته وابسته به واردات بنزین بودیم و اکنون با تلاش همین دانشجویان در زمینه تولید بنزین خودکفا شده ایم.

وی در پاسخ به سوال اقدامات اخیر دولت در خصوص ایجاد اشتغال در شهرستان بشاگرد گفت: بخش عمده ای از اعتبارات تملک شهرستان به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری واگذار شده است و در طرح‌های آبخیزداری که با مشارکت مردم صورت گرفت، تا کنون 175 سازه آبخیزداری در بشاگرد احداث شده است.

فرماندار بشاگرد ادامه داد: با اجرای این طرح و با تسطیح اراضی و زمین‌های کشاورزی و استفاده از این منابع بخش عمده ای از مشکل اشتغال شهرستان حل می‌شود.

محمودی در خصوص طرح نظارت بر بازار بیان داشت: خوشبختانه نظارت دقیق و کاملی بر بازار بشاگرد و قیمت‌ها داریم، اگر غیر از این است دانشجویان ثابت کنند که نظارت نمی‌شود.

وی گفت: دانشجویان در خصوص نظارت و کنترل قیمت‌ها همکاری کنند و هرکدام ناظر افتخاری ما در شهرستان باشند.

فرماندار بشاگرد اظهار داشت: مسئله راه یکی از دغدغه‌های مهم و اصلی شهرستان است و اقدامات قابل توجهی در ماه‌های اخیر صورت گرفته است اما برای بشاگرد کافی نیست.

محمودی افزود: نهضت راه سازی در شهرستان بشاگرد آغاز شده است و تا پایان سال 25 کیلومتر از راه‌های خاکی زیرکوه گافر آسفالت می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر جاده‌های بشاگرد نامناسب است و مردم باید خودشان را با وضع فعلی سازگار کنند.

فرماندار بشاگرد بیان داشت: پذیرای نقدهای سازنده از سوی دانشجویان و اساتید هستیم و جلسه آینده ستاد توسعه بشاگرد با حضور دانشجویان برگزار خواهد شد.

در پایان این مراسم از دانشجویان برتر علمی و آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی بشاگرد تجلیل شد.

انتهای پیام/ 88053

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول