اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بازار میوه ارومیه در آستانه شب یلدا با هیچ کمبودی روبرو نیست

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه شب یلدا با هیچ گونه کمبود میوه‌های پرمصرف روبرو نیست، اظهار کرد: در حال حاضر سیب، پرتقال، انار و هندوانه از میوه های پرمصرف در شب یلدا به وفور در بازار ارومیه موجود است.

بازار میوه ارومیه در آستانه شب یلدا با هیچ کمبودی روبرو نیست

قاسم عزتی رئیس اتحادیه بارفروشان میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بیان اینکه بازار ارومیه در آستانه شب یلدا با هیچ گونه کمبود میوه های پرمصرف روبرو نیست، اظهار کرد: در حال حاضر سیب، پرتقال، انار و هندوانه از میوه های پرمصرف در شب یلدا به وفور در بازار ارومیه موجود است.

وی با اشاره به افزایش کرایه حمل میوه به استان و تاثیر آن بر روی قبمت‌میوه‌ها، افزود: متاسفانه چند هفته‌ای است که کرایه حمل میوه و تره بار بالا رفته و به همین دلیل تا حدی بر قیمت میوه تاثیر داشته است.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده در ستاد تنظیم بازار در جهت کنترل قیمت ها و همچنین فراوانی میوه به نظر نمی‌رسد تا شب یلدا با افزایش قیمت خاصی روبرو شویم.

وی با اشاره به قیمت هندوانه تصریح کرد: ۵۰۰ تن هندوانه از فردا در بازار توزیع می‌شود و قیمت هندوانه شب یلدا نیز در میادین میوه و تره‌بار ارومیه هر کیلو سه هزار تا سه هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

عزتی عنوان کرد: عرضه مستقیم میوه برای همشهریان دو روز مانده به شب یلدا در نقاط مختلف شهر ارومیه عرضه می‌شود.

وی، تصریح کرد: برای جلوگیری از تخلفات کم‌فروشی و گران‌فروشی تیم‌های ویژه بازرسی متشکل از اعضای اتحادیه و مجمع امور صنفی نظارت‌های خود را جدی‌تر کرده‌اند.

انتهای پیام/۶۱۰۳۰/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول