اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اعتبار حوزه پژوهش کرمانشاه در سال‌جاری 800 میلیون تومان است

معاون منابع انسانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه یک‌ درصد از کل بودجه استان به پژوهش اختصاص یافته است، گفت: این مبلغ 800 میلیون تومان است.

اعتبار حوزه پژوهش کرمانشاه در سال‌جاری 800 میلیون تومان است

افشین کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: 24 طرح برای سال 98 در زمینه پژوهش تصویب شده که امیدواریم با مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی استان کرمانشاه با فراخوان‌هایی که داده می‌شود، این پروژ‌ه‌ها به نتیجه برسند.

معاون منابع انسانی استاندار کرمانشاه، درخصوص گله‌مندی فعالان عرصه پژوهش در راستای بودجه ضعیف این حوزه، تصریح کرد: یک‌ درصد از کل بودجه استان کرمانشاه به پژوهش اختصاص یافته است.

وی این مبلغ را 800 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم امسال با مشارکت دانشگاه‌ها بتوانیم این مبلغ را تا دوبرابر افزایش دهیم.

کرمی با اشاره به اجرای برنامه‌های متعددی در هفته پژوهش، گفت: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه و جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری از دوم تا چهارم دی‌ماه از ساعت 9 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پارک شاهد کرمانشاه، پذیرای علاقه‌مندان است.

کرمی ادامه داد: جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران نمونه استان، نیز پنجشنبه، پنجم دی‌ماه و در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزاری می‌شود که در قالب آن از 53 پژوهشگر منتخب تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول