اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جلب مشارکت حداکثری مردم وظیفه دست‌اندرکاران انتخابات است

فرماندار ایجرود با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، وظیفه اصلی دست‌اندرکاران برگزاری این امر است.

جلب مشارکت حداکثری مردم وظیفه دست‌اندرکاران انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان،  فرماندار ایجرود در جلسه تعیین تعداد و محل استقرار شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حوزه فرعی شهرستان ایجرود، اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران شاهد حضور مردم در پای صندوق‌های رای بودیم که نشان از نگاه ویژه نظام به مردم سالاری دارد.

باب‌الله فتحی تصریح کرد : قانون اساسی ایران برای نظر و حضور مردم در اداره امور کشور اهمیت بسیاری قائل شده است، بطوری که انتخاب مسؤولان کشور به صورت مستقیم و غیر مستیم با نظر مردم انجام می‌شود.

وی افزود: مردم سالاری در انقلاب اسلامی ایران متاثر از نگاه دین اسلام پیامبر (ص) و ائمه اطهار(س) به موضوع مشارکت و حضور مردم در عرصه های مختلف است، برای نمونه می‌توان به اهمیت قائل شدن پیامبر اکرم(ص) در واقعه غدیر و نظر امام علی (ع) در این خصوص در زمان پذیرش درخواست مردم برای اداره امور امت اسلام اشاره کرد.

 وی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، وظیفه اصلی دست‌اندرکاران برگزاری این امر است و هر چقدر مشارکت مردم در این زمینه بیشتر باشد، یاس و ناامیدی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان کشورمان را در پی خواهد داشت.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ایجرود، در پایان از اعضای هیأت اجرایی این شهرستان خواست تا در نهایت بی طرفی، نسبت به اجرای دقیق مراحل انتخابات اهتمام ورزند.

شایان ذکر است در این جلسه، تعداد و مکان شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه فرعی شهرستان ایجرود مشخص شد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول