اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حمایت ویژه از راه‌اندازی زنجیره‌های ارزش در کرمانشاه/ صدور مجوز کسب و کار به ۲ هفته کاهش یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، از کاهش مدت زمان صدور مجوز کسب و کار از 6 ماه به 2 هفته خبر داد و گفت: طی 100 روز گذشته، 530 درخواست سرمایه‌گذاری داشته‌ایم که منجر به صدور مجوز شده است.

حمایت ویژه از راه‌اندازی زنجیره‌های ارزش در کرمانشاه/ صدور مجوز کسب و کار به ۲ هفته کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هدایت حاتمی اظهار داشت: مشکلات طولانی بودن صدور مجوز برای کسب و کار تولیدی با راه‌اندازی سامانه جامع کسب و کار استان از تابستان امسال، تا حدود زیادی حل شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، از کاهش صدور مجوز از 6 ماه به 2 هفته خبر داد و گفت: طی 100 روز گذشته، 530 درخواست سرمایه‌گذاری را  داشته‌ایم که منجر به صدور مجوز شده و این ان‌شاءالله آغاز فاز عملیاتی برای اجرای طرح سرمایه‌‌گذاری در استان است.

وی در ادامه ضمن حمایت ویژه تیم اقتصادی از راه‌اندازی زنجیره‌های ارزش و توسعه صنایع کوچک در استان، افزود: زنجیره ارزش به مجموعه‌ای از کسب و کارهای کوچک گفته می‌شود که می‌تواند ارزش افزود چند برابری ایجاد کند.

حاتمی از آماده کردن طرحی خبر داد که در آن ظرفیت‌های استان برای ایجاد زنجیره ارزش مشخص شده است و یادآور شد: روغن کرمانشاهی، نان برنجی، تولید و توسعه مزارع بوقلمون، عسل، گلیم، گبه، گیوه و نخود از زنجیره‌های ارزشی هستند که در دستور کار قرار دارند.

به گفته این مسؤول، زنجیره‌ای ارزش کسب و کار کوچک مفاهیمی هستند که در کنار هم معنی می‌شوند و یک هم‌افزایی را به وجود می‌آورند.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه تاکنون در این راستا اقدام جدی و عملی صورت نگرفته است، افزود: قصد داریم حمایت‌های ویژه‌ای در این حوزه داشته باشیم.

حاتمی از افرادی که در هرکدام از کسب و کار کوچک زنجیره‌ای ارزش مذکور دارای زمینه آموزش از قبل هستند برای توسعه کسب وکار دعوت کرد و گفت:  مجوز و تسهیلات در این راستا ارائه می‌شود.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول