اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نامزدهای انتخابات از دادن وعده‌های دروغ بپرهیزند

امام جمعه زرین‌شهر گفت: نامزدهای انتخابات از دادن وعده‌های بیهوده و دروغین جداً پرهیز کنند، چراکه مردم در این چند سال وعده‌های عملی و دروغی را به‌خوبی تشخیص می‌دهند.

نامزدهای انتخابات از دادن وعده‌های دروغ بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: فصل تازه‌ای از میدان سیاست و انتخاب پیش روی کشور است، به میدان آمدن جوانان تحصیل‌کرده در کنار افراد با تجربه یک فرصت خوبی برای کشورمان به‌حساب می‌آید.

امام جمعه زرین‌شهر بابیان اینکه همه وظیفه‌داریم به‌طورجدی برای حضور پرنشاط و حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم، متذکر شد: نامزدهای انتخابات نیز از دادن وعده‌های بیهوده و دروغی جداً پرهیز کنند چراکه مردم در این چند سال وعده‌های عملی و دروغی را به‌خوبی تشخیص می‌دهند.

وی افزود: دو ماه پیش‌رو عمده کشور درگیر مسائل سیاسی و انتخابات می‌شود و هر کس به روش خود در این میدان سیاست به نقش‌آفرینی خواهد پرداخت که افراد و گروه‌ها در این نقش‌آفرینی رعایت تقوای سیاسی، اجتماعی و فردی  را به‌جا بیاورند و فراموش نکنیم که نماز جمعه خارج از این‌که چه کسی رای بیاورد وظیفه دارد زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کند و اگر مردم جایی احساس کردند که رفتار و کردار  ما به سمت سوی شخصی رفته به ما تذکر بدهند.

باقریان با اشاره به طرح و برنامه دشمن برای کمرنگ کردن فضای مشارکتی مردم، متذکر شد: حوادث ماه قبل یکی از اهدافش این بود که فضای کشور را به سمت کمرنگ کردن حضور حداکثری مردم در کشور ببرد و با ایجاد آشوب، تفرقه و فضای آلوده، ذهن جامعه را به سمتی دیگر از مشارکت و بلوغ سیاسی سوق بدهد.

خطیب نماز جمعه زرین‌شهر ضمن انتقاد از عدم رسیدگی مسؤولان به برخی از مشکلات مردم متذکر شد: باوجود نهادهای مسؤول برای جمع‌آوری اطلاعات و آمار جامعه، هنوز مدیران و برنامه‌ریزان در این کشور توجهی به آمار و واقعیت‌های واقعی جامعه ندارند.

وی با تأکید براینکه  در طول سال‌های گذشته بارها از طریق رسانه‌ها  دیدیدم که یک محصول آن‌قدر تولیدش بالا می‌رود که خوراک دام و احشام می‌شود و سال بعد با کمبود شدید و چند برابر شدن قیمت آن روبه‌رو می‌شویم، تشریح کرد: باید در طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به اطلاعات دقیق و درک وضع موجود جامعه  توجه شود چراکه عدم  شناخت از مردم و جامعه یک دروغ بزرگ است و اگر از جامعه و مردم اطلاعاتی نداریم پس با کدام اهداف طرح و برنامه می‌دهیم.

باقریان با اشاره به توطئه اخیر دشمنان برای از بین بردن منابع مادر و مولد کشورمان خاطرنشان کرد: چرا باید دشمن به‌راحتی در خصوص احشام ماده و از بین بردن و خارج کردن آن در کشور برنامه‌ریزی کنند و کار را به‌جای برسانند که امروز مسؤولان ما از آن‌سوی مرزها احشام مولد را وارد کشور کنند، فراموش نکنیم که امروز دشمن با طرح و برنامه به میدان عمل‌آمده و غفلت از آن بسیار خطرناک است.

خطیب نماز جمعه زرین‌شهر تصریح کرد: دشمن به‌راحتی با وارد کردن یک میکروب، از بین بردن منابع حیاتی و محصولات تراریخته وارد کشور شده و آرام آرام به دنبال اجرای طرح‌های خود است، در چنین شرایطی همه ما وظیفه داریم هوشیارانه توطئه‌های دشمنان را رصد کنیم و مراقب کشور و جامعه در همه ابعاد باشیم.

وی با تأکید بر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب یادآور شد: فرصت‌های بسیاری را شما مردم با عرق جبین، خون‌دل خوردن‌ها و فداکاری‌ها در این کشور فراهم کردید و زیرساخت‌های مهمی را در کشور ایجاد کردید، خب این زیرساخت‌ها باید در جهت توسعه کشور به‌کارگیری شوند و فراموش نکنیم که گام‌های بزرگی را می‌توان با این زیرساخت‌ها برداشت.

انتهای پیام/63081/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول