اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

دیدار رئیس مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا با «میرضیایف»

رئیس مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا با رئیس جمهور ازبکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار رئیس مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا با «میرضیایف»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «گئورگی تسرتلی» رئیس مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا با «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رئیس جمهور ازبکستان بر توسعه بیش از پیش روابط ازبکستان با مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا تاکید کرد.

همچنین در این دیدار تاکید شد که هیئت مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا شامل 50 نفر از نمایندگان پارلمان‌ها برای نخستین بار بر انتخابات ازبکستان نظارت کرد.

در حال حاضر برای گسترش بیش از پیش همکاری‌های متقابل با مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا برنامه‌ای برای سال‌های 2019 و 2020 میلادی اجرا می‌شود.

رئیس مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا اظهار داشت: حضور ازبکستان در مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا امکانات جدیدی را برای پیشبرد منافع کشور در چارچوب تحکیم روابط با پارلمان‌های کشورهای عضو سازمان امنیت و همکاری اروپا فراهم کرد.

به عقیده وی، انتخابات برگزار شده برای ازبکستان از اهمیت تاریخی برخوردار است زیرا این انتخابات در دوران اصلاحات گسترده، بر اساس قانون جدید انتخاباتی برگزار شد.

گئورگی تسرتلی در پایان این دیدار برای شرایط ایجاد شده جهت فعالیت ناظران سازمان امنیت و همکاری اروپا در انتخابات ازبکستان از شوکت میرضیایف تشکر کرد.      

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول