اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مسؤولان نباید از رشد و توسعه امکانات شهر چمران غفلت کنند

امام جمعه شهر چمران گفت: مسؤولان نباید از رشد و توسعه امکانات شهر چمران غفلت کنند چرا که در این مدت آنچه که باید و شاید رشد نکرده و در این زمینه نیاز به مدیریت جهادی داریم.

مسؤولان نباید از رشد و توسعه امکانات شهر چمران غفلت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره به استعفای شهردار و تأکید بر ضرورت انتخاب هرچه سریعتر یک شهردار جهادی، انقلابی، متخصص و آشنای به منطقه اظهار کرد: در این زمینه نباید زمان را از دست بدهید، همچنین بر خود لازم می‌دانم از شهردار اسبق که در این مدت تلاش کردند تقدیر و تشکر کنم.

وی در ادامه به سخنان خود در حضور حجت‌الاسلام  قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اشاره کرد و افزود: بنده اعلام می‌کنم که مطالبه‌گر حقوق محرومان و مستضعفان هستم و خواهم بود و ذره‌ای از این مسأله کوتاه نخواهم آمد.

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: اما در خصوص مردم شریف و نجیب و زحمتکش و صنعت‌گر شهرک بعثت این است که قطعاً حق آنها است که از تمام امکانات رفاهی و خدماتی استفاده کنند و در این زمینه مدیران پتروشیمی نباید ذره‌ای قصور کنند چرا که دین مبین اسلام و نظام مقدس اسلامی بنا شده که همه انسان‌ها در رفاه باشند.

عبادی ادامه داد: اما مسئولان نباید از رشد و توسعه امکانات شهر چمران غفلت کنند چرا که در این مدت آنچه که باید و شاید رشد نکرده و در این زمینه نیاز به مدیریت جهادی داریم. البته در ویدئو منتشر شده شیطنت شده و این جای تاسف دارد و در آخر اگر موجب تکدر خاطر مردم شریف و نجیب و زحمتکش شهرک بعثت شدم خاضعانه عذرخواهی می‌کنم و دست تک تک عزیزان را می‌بوسم.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها به حضور و بازدید میدانی مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی مارون و عملیات غیر صنعتی در شهر چمران اشاره کرد و گفت: در این بازدید تصمیم بر این شد که پتروشیمی مارون، مدرسه شهید زارعی نوسازی شود و انشاءالله نتیجه این بازدیدها توسعه شهر چمران باشد. همچنین از شرکت‌های لاله و مارون و آموزش و پرورش شهرستان بابت کلنگ‌زنی مدرسه دانش‌آموزان استثنائی در شهر چمران تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/72067/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول