اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حمایت از ایتام فقط با 10 هزار تومان

مدیرکل امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و 331 کودک نیازمند فاقد حامی در استان شناسایی شده است، گفت: حامیان فقط با 10 هزار تومان میَ‌توانند سرپرستی این ایتام را عهده‌دار شوند.

حمایت از ایتام فقط با 10 هزار تومان

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل کمیته امداد استان زنجان به منظور حمایت از جامعه هدف این نهاد طرح‌های مشارکتی با همکاری خیرین اجرایی می‌کند.

مدیرکل امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه یکی از مهمترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف اکرام ایتام است، اضافه کرد: این روزها اجرای این طرح وارد فاز جدیدی شده است و بنا به نیاز احصا شده ایتام در تلاش برای جذب هرچه بیشتر مشارکت حامیان و خیرین هستیم که امیدواریم با این کار مشکلات مددجویان را هرچه بیشتر حل کنیم.

وی از آغاز اجرای طرح پویش ثبت‌نام 17 هزار حامی در استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اخیرا یک هزار و 331 کودک نیازمند فاقد حامی در استان شناسایی شده این طرح با قوت در حال اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: در این طرح برای هر فرزند نیازمند حمایت، شماره کارت ۱۶ رقمی در نظر گرفته ‌شده است که حامیان می‌توانند با مراجعه به خودپرداز‌های عضو شتاب به‌ صورت مستقیم برای فرزند معنوی خود وجه حمایتی را واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خیران می‌توانند با پرداخت ماهانه مبلغ بسیار کم در این پویش از نیازمندان در قالب طرح اکرام و محسنین  حمایت کنند، گفت: تسهیل‌سازی فرآیند پرداخت مبالغ حمایتی از جمله رویکرد‌های این نهاد در اجرای این طرح است. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و 205 یتیم و هزار و 757 فرزند محسنین زیرپوشش این نهاد در استان زنجان هستند که با کمک‌های مادی و معنوی  خیران و حامیان نیکوکار امرار معاش می‌کنند.

صفری گفت: مردم نوع‌دوست زنجان می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 3000333324 ، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و با پرداخت حداقل 10 هزار تومان حمایت خود را از ایتام و فرزندان محسنین اعلام و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول