اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

9 دی جلوه‌گر رابطه عمیق مردم و ولایت فقیه است

رئیس سازمان بسیج رسانه هرمزگان گفت: 9 دی جلوه‌گر رابطه عمیق میان مردم و ولایت فقیه است و دشمن هرگز شعور درک چنین رابطه اعتقادی را ندارد.

مرتضی پیروی‌منش امشب در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بندرعباس، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، سعادت بشر عمل به آیات الهی و گام برداشتن در مسیر الگوهای ایمانی نظیر سیره رسول مکرم خدا و حضرت علی (ع) است.

وی با تأکید بر لزوم عمل به مبانی اساسی انقلاب اسلامی، یکی از اساسی‌ترین تأکیدات امام راحل (ره) را انس گرفتن مسؤولان با طبقات مختلف مردم بخصوص طبقات ضعیف جامعه عنوان کرد و بیان داشت: در سیره رسول خدا نیز می‌توانیم این انس گرفتن نبی مکرم اسلام با طبقات ضعیف جامعه و سرکشی به فقرا و تلاش برای تحقق عدل الهی را از دل روایات و احادیث معتبر استخراج کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه هرمزگان افزود: 9 دی یک روز تاریخی در دوران حاضر ما است به طوری که جلوه‌گر رابطه عمیق مردم و ولایت فقیه است و بزرگداشت و گرامیداشت این روز می‌تواند افق روشنی پیش روی جامعه ما در ولایت پذیری و توجه به 

وی اهمیت در نزد خواص جامعه برای عبور از فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را بسیار مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت: باید دید که چرا برخی خواص خود را در آن مقطع به نادانی زده بودند؟ بصیرت در عمل به معنای بینش، بینایی، دانایی، زیرکی و عقلانیت در لحظه حساس است و مردم ما در 9 دی نشان دادند که همگی این صفات را بیش از خواص در خود دارند.

این مدرس دانشگاه اضافه کرد: مردم ما نگاه‌شان به قله است و برای رسیدن به قله باید از سرچشمه اندیشه و کمال سیراب شد و تبعیت از ولایت فقیه به معنای عزم جزم یک ملت برای رسیدن به قله افتخار و ایمان است.

پیروی منش خاطرنشان کرد: مردم، رهبری و مسؤولین سه ضلع انقلاب بشمار می‌روند و ما دیدیم که مردم با بصیرت ما چگونه درس هوشمندی و ایمان در صحنه‌های حساس را به مسؤولان جامعه آموختند.

وی گفت: ۹ دی روزی است که فتنه گران شعارهای مختلفی در هتک حرمت کردن به بزرگ‌ترین مقدسات سرداده ولی در نهایت مردم ورود فتنه‌گران به خیمه‌گاه اباعبدالله و هتاکی‌ها به خیمه اباعبدالله در روز مقدس عاشورا را بر نتافتند و آنگاه که صبر مردم لبریز شد، بساط همه فتنه‌گران و آشوب‌طلبان در هم پیچیده شد و حماسه عظیم 9 دی رقم خورد.

رئیس سازمان بسیج رسانه هرمزگان در پایان با تأکید بر حضور عظیم مردم در تجمعات گرامیداشت 9 دی، اظهار کرد: نهم دیماه تجلی گاه بصیرت مردمی زیر پرچم ولایت فقیه بود و مردم عاشورایی در حماسه ۹ دی به دنبال پرچم ولایت فقیه حرکت کردند و نشان دادند که تا پای جان برای محقق شدن اهداف و آرمان انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول