اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

روشنگری ابعاد مختلف حماسه ۹ دی شکست‌ توطئه‌های دشمنان را به‌دنبال داشت

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: روشنگری ابعاد مختلف حماسه ۹ دی، موجب شکست دیگر توطئه‌های دشمنان بر علیه ملت ایران شد.

روشنگری ابعاد مختلف حماسه ۹ دی شکست‌ توطئه‌های دشمنان را به‌دنبال داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسؤولین، قضات و کارکنان دستگاه قضایی هرمزگان، دوشادوش با آحاد مردم ولایت مدار این استان، ضمن شرکت در همایش بزرگ نهم دی با مقام معظم رهبری و آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت نمودند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان این که نهم دی ماه تجلی غیرت انقلابی و بصیرت ملت ایران است، گفت:حضور گسترده مردم در همایش یوم اللّه نهم دی ماه برگ زرین دیگری بر تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی افزود. 

وی ضمن گرامیداشت این حماسه مردمی خاطر نشان کرد: این حرکت عظیم و عاشورایی برای سالهای سال انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

صالحی همچنین حماسه 9 دی ماه را شکستی غیر قابل باور برای استکبار جهانی ارزیابی کرد و آن را مشتی محکمتر از همیشه به دهان فتنه گران و حامیان آنها عنوان نمود.

وی تصریح کرد: یادآوری سالانه و روشنگری و تبیین و تشریح زوایای حماسه ۹ دی برای فرزندان این ملت، نقشه شوم دشمنان را پیوسته نقش بر آب  ساخته و آنان را در رسیدن به مقاصد شوم خود ناکام می‌گذارد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص اهمیت توجه به ابعاد مختلف حماسه 9 دی ، حرکت عظیم مردم و ماندگاری این روز در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی را یادآور شد و اعلام کرد : مسئولین ، قضات و کارکنان دستگاه قضایی هرمزگان نیز دوشادوش با آحاد مردم ولایت مدار استان، ضمن شرکت در این همایش بزرگ با مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت نمودند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول