اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نمایشگاه پوستر حماسه 9دیدر باشت برپا شد

به همت واحدهنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد، نمایشگاه پوستر 9 دی در حسینیه ثارالله باشت به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه پوستر

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، در این نمایشگاه که با حضور امام جمعه،فرماندار و مسوولان و اقشار مختلف شهرستان باشت گشایش یافت تعداد 30 اثر پوستر از آثاربرگزیده هنرمندان رشته هنرهای تجسمی کشور با موضوع حماسه 9 دی در معرض دید راهپیمایان قرار گرفت.

امام جمعه شهرستان چرام در این مراسم گفت: برخی روزها ایام الله هستند از جمله 9دی که به ظاهر با روزهای دیگر فرقی ندارد اما آنچه که آن را متمایز از سایر روزها کرده و به آن معنا بخشیده توده مردم انقلابی وآن حضور خودجوش آنان بود.

حجت‌الاسلام افشار شکل گیری نهضت بیداری اسلامی بخصوص درناحیه آفریقا و کشور نیجریه را به تاثیر از انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: آمریکا و اسراییل در مقابل ایران شکست خورده اندو اسراییلی که روزی سیاست ازنیل تافرات را سر می‌داد اکنون خطر رادر مرزهای خود حس می کند و آرام و قرار ندارد.

وی تصریح کرد:در سال 88 هم شعارهای آنان از پیش تعیین شده و برنامه‌ریزی شده بود و مهمترین شعاری که سر می‌دادند نه غزه نه لبنان بود که باهدف خدشه‌دار کردن وجهه جبهه مقاومت در منطقه و جهان و ایجادتفرقه بین کشورهای محوری مقاومت بود،اما باحضور خودجوش و انقلابی مردم این توطئه هم خنثی شد.

گفتنی است این نمایشگاه از 9 دی به مدت یک هفته دایر است.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول