اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روایت اصرار معاون استاندار و ۵۰ ایراد برای افتتاح زندان سمنان!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با وجود ۵۰ ایراد برای افتتاح زندان سمنان تأکید می‌کند: بسیاری از مشکلات زیرساختی برای افتتاح زندان برطرف شده؛ اما به دلایل نامعلوم بهره‌برداری این طرح به عقب‌افتاده است.

روایت اصرار معاون استاندار و ۵۰ ایراد برای افتتاح زندان سمنان!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات زندان جدید سمنان که در سالن جلسات ساختمان شماره ۲ استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات تکمیل و ساخت زندان سمنان با جدیت تمام در دست بررسی است و اراده مسؤولان باید در افتتاح این طرح عمرانی افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات زیرساختی برای افتتاح زندان برطرف شده؛ اما به دلایل نامعلوم بهره‌برداری این طرح به عقب‌افتاده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: بسیاری از موانع افتتاح این طرح را می‌توان در کمتر از چند روز به اتمام رساند و مسؤولان برای افتتاح این طرح تلاش کنند.

فخری اضافه کرد: افتتاح زندان جدید سمنان از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت بوده و پیگیری‌ها برای اتمام این طرح در یک سال گذشته با جدیت انجام شده است.

وی گفت: مسؤولان مربوط تمام‌قد پیگیر افتتاح این طرح باشند و با تلاش و همدلی دستگاه‌های مربوط می‌توان برای آزادسازی زندان کنونی سمنان که اثر تاریخی است، اقدام کرد.

در نشست بررسی مشکلات زندان شهرستان سمنان مطرح‌ شد که مشکلات زیرساختی زندان در حال ساخت سمنان از سوی پیمانکار و مدیران دستگاه‌های اجرایی با جدیت بررسی و دنبال شود.

۵۰ مورد ایراد برای افتتاح زندان سمنان به اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ارسال شده است که این اداره کل با همکاری دیگر مسؤولان در کمترین زمان برای رفع نواقص اقدام کند.

اولویت‌بندی برای رفع ایرادهای زندان در حال ساخت سمنان در دستور کار قرار گیرد و زمان‌بندی و پیگیری برای رفع نواقص گرفته‌شده زندان در حال ساخت سمنان لحاظ شود.

فرصت‌سوزی برای اتمام و اجرای طرح‌های عمرانی معنا ندارد و با برنامه‌ریزی اصولی باید عملیات تکمیل این طرح هرچه سریع‌تر ادامه یابد.

بسیاری از نواقص در عملیات افتتاح زندان جدید سمنان جزئی است که با تلاش پیمانکار باید هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

گزارش موردی و هفتگی از روند اجرای ساخت زندان سمنان از سوی پیمانکار و اداره کل راه و شهرسازی استان ارائه شود.

رفع مشکلات زیرساختی برای تکمیل زندان دامغان از سوی اداره کل راه و شهرسازی در دست اقدام قرار گیرد.


به گزارش فارس؛ فخری هم‌اکنون رئیس هیأت بازرسی انتخابات در استان سمنان است و برخی کارشناسان عقیده دارند برای دوری این هیأت از شائبه‌های حمایت انتخاباتی، باید درباره افتتاح شماری از پروژه‌های ناقص عمرانی دقیق‌تر و کارشناسی‌تر نظر داده شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول