اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت 9 ایستگاه ورزش همگانی در زنجان

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در نیمه نخست امسال 16 ایستگاه داشتیم که در نیمه دوم تعداد آنها به 9 ایستگاه رسیده است.

فعالیت 9 ایستگاه ورزش همگانی در زنجان

شهلا کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در راستای سالم‌سازی جامعه ایجاد زمینه ورزش همگانی برای همه افراد جامعه است.

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در راستای همگانی سازی ورزش 9 ایستگاه ورزش همگانی در زنجان ایجاد شده است، تصریح کرد: این ایستگاه‌ها از ساعت 8 تا 9 و 30 دقیقه فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه در ایام تابستان ورزش همگانی در فضای روباز و در فصل زمستان در فضای سربسته انجام می‌شود، اضافه کرد: در نیمه نخست امسال 16 ایستگاه ورزش داشتیم که در نیمه دوم تعداد آنها به 9 ایستگاه رسیده است.

کاظمی تصریح کرد: برخی از ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در سطح شهر زنجان شامل ایستگاه شهرک گلشهر کاظمیه، سالن ولایت، اراضی پایین‌کوه، سالن دو و میدانی ایپکچی، شهرک اندیشه، سالن شهید قدوسی حوزه سپاه، شهرک آزادگان، سالن شهید مدنی ایستگاه‌های ورزشی روزهای زوج است.

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: همچنین شهرک زیباشهر، سالن ولیعصر، پارک رجایی، سالن سرداران شهید، کوی سعیدیه سه راه امجدیه، سالن شهید دستغیب، چهارراه پایین جنب مزار، سالن شهید شبیری و پارک بانوان اتوبان 22 بهمن از دیگر برنامه‌های ورزش همگانی در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه برنامه ورزش صبحگاهی هر روز از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 8 و 30 دقیقه اجرا می‌شود، گفت: خوشبختانه استقبال از اجرای این برنامه مطلوب است و ماهیانه شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان آن هستیم.

کاظمی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری ورزش صبحگاهی در شادابی و نشاط بانوان بیان کرد: اقدامات صورت گرفته در سطح قهرمانی بانوان موثر بوده و شاهد پیشرفت بسیاری در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای چنین برنامه‌هایی که در حفظ سلامتی بانوان موثر است، اضافه کرد: این برنامه‌ها با همکاری شهرداری در حال اجراست.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول