اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

مجید انصاری: شهید سلیمانی مصداق عینی و عملی مالک اشتر بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من شهید سلیمانی را مصداق عینی و عملی مالک اشتر می دیدم. بعد از اتمام جنگ هشت ساله هرگز به دنبال نام و نشان نرفت و همچنان شیدای دیدار دوست با ردای خونین شهادت بود.

مجید انصاری: شهید سلیمانی مصداق عینی و عملی مالک اشتر بود

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سخنگوی مجمع روحانیون مبارز، طی پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام و انقلاب شهید سپهبد قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش فارس، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بالأخره برادر عزیزم حاج قاسم سلیمانی بعد از 40 سال دلدادگی و بی قراری در وادی شهادت به آرزویش رسید. او گم شده خود را سنگر به سنگر در جبهه گسترده هشت سال دفاع مقدس جست و جو می کرد. او عاشق و فرمانبردار امام بود و در این مسیرتنها نبود. او رهبری روحی و فرماندهی عملیاتی هزاران جوان عاشق را در جبهه های حق علیه باطل عهده دار بود.

ایمان راسخ، اخلاص، زهد و بی اعتنایی به دنیا، مهربانی و غمخواری مدام برای مردم، شجاعت کم نظیر و چیرگی و تجربه زیاد در فنون رزمی، از او فرماندهی محبوب، سیاستمداری باهوش و الگویی الهام بخش برای جوانان مؤمن و سلحشور ساخته بود.

هر زمان که به دیدار او می رفتم، خصوصا آخرین دیدار، برق ایمان و شهادت را در نگاه و کلام آرام و دلنشینش حس می کردم. بدون مبالغه، من او را مصداق عینی و عملی مالک اشتر می دیدم. بعد از اتمام جنگ هشت ساله هرگز به دنبال نام و نشان نرفت و همچنان شیدای دیدار دوست با ردای خونین شهادت بود؛ و ایمان داشت که راه میانبر به خانه محبوب از میدان جنگ با دشمنان خدا و خلق خدا می گذرد که «انّ الْجَهادَ بابٌ مِنْ ابْوابِ الْجَنَّةِ فَتَحَهُ اللهُ لِخاصَّةِ اوْلِیائِهِ‌».

لذا با دعوت دولت های اسلامی منطقه و به فرمان فرمانده معظم کل قوا، به یاری مسلمانان در نبرد علیه آمریکا، اسرائیل، داعش و دیگر راهزنان حق و عدالت شتافت و آنچنان جنگید که به اسطوره مقاومت، شجاعت و فرماندهی تبدیل گردید.

بالأخره سحرگاه امروز به همراه جمعی از یاران و همرزمان در سرزمین حضرت مولی امیرالمؤمنین(ع) و دیگر امامان شهید به دست پلید دشمنان انسانیت، شیطان بزرگ آمریکا، مظلومانه و در عین حال سرافرازانه، همچون مولایش اباعبدالله الحسین(ع) به فیض شهادت نائل آمد و به خیل شهیدان و امام شهیدان حضرت روح الله پیوست.

اینک بر کرانه یاد و خاطرات آن دریای مهربان و امواج خروشان «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم»، ناباورانه شهادتش را تبریک و مصیبت جانکاه فقدان را به امت بزرگ اسلام، ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب، خانواده سربلند و صبور آن شهید و مردم داغدار خطه استان کرمان تسلیت می گویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول