اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

قاسم سلیمانی در تاریخ خواهد ماند/انتقاد از حذف رشته جغرافیای دفاع مقدس از دانشگاه ارومیه

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: قاسم سلیمانی برای همیشه در تاریخ خواهد ماند.

قاسم سلیمانی در تاریخ خواهد ماند/انتقاد از حذف  رشته جغرافیای دفاع مقدس از دانشگاه ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام نجف‌قلی سرایی در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی که پیش از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ادبیات حاج قاسم سلیمانی چه در دفاع مقدس و چه در زمان دفاع از حرمین ادبیات ایثارگری و مقاومت بود و ایشان همیشه در خط مقدم خطر و جانفشانی بود.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها از حذف سلیمانی‌ها کور خوانده‌اند و باید بدانند که هنوز سلیمانی‌ها و مالک‌ها هستند که نگذارند عَلَم بر زمین بماند.

وی با بیان اینکه گر امام علی (ع) یک مالک داشت اکنون امام مسلمین هزاران مالک دارد، گفت: راه شهید سلیمانی ادامه دارد به طوری که مردم قدردان زحمات و فداکاری این شهید بزرگوار بودند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی ادامه داد: مردم عاشق و قدردان شهید سلیمانی هستند و ملت بزرگ ایران ادامه دهنده راه شهید عزیزمان هستند؛ چرا که راه او یک مکتب است و قاسم سلیمانی در تاریخ خواهد ماند.

وی در واکنش به حذف رشته جغرافیا دفای دفاع مقدس در  دانشگاه ارومیه گفت: بسیار ناراحت کننده و غیر قابل قبول است که بعضی آقایان با بی منطقی تلاش به حذف این رشته می‌کنند.

بنده هم اشکال و ایراداتی در این رشته را وارد می دانم اما اینکه تصمیم به حذف این رشته گرفته شود اشتباه است و باید مسوولین دانشگاه در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول