اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

2 باند موادمخدر در چهارمحال و بختیاری منهدم شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از انهدام 2 باند مواد مخدر در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: در این عملیات 316 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

2 باند موادمخدر در چهارمحال  و بختیاری منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعباس غلامزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از انهدام 2 باند مواد مخدر در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: در این عملیات 316 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این عملیات 9 قاچاقچی دستگیر و چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شد؛ مبارزه جدی با موادمخدر از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 33 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان منهدم شده است، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها بیش از 2 هزار و 895 کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 20 درصدی کشفیات مواجه بودیم.

غلامزاده اضافه کرد: در همین راستا 58 دستگاه خودرو نیز توقیف و بیش از 30 واحد مسکونی و صنفی نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های ما مبارزه همه‌جانبه با سوداگران مرگ اعم از باندهای تهیه و توزیع موادمخدر، خرده‌فروشان و پاکسازی نقاط آلوده است، اظهار داشت: ساماندهی معتادان متجاهر نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا است، انتظار ما از مردم این است هرگونه اطلاعات و اخباری در رابطه با افراد قاچاقچی دارند از طریق سامانه 110 اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول