اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حمله موشکی سپاه هیمنه پوشالی آمریکا را شکست

امام جمعه پلدختر گفت: اقدام سپاه در حمله موشکی به پایگاه نظامیان عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست.

حمله موشکی سپاه هیمنه پوشالی آمریکا را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان این که قیامت شهید سلیمانی ثمره اخلاص، شجاعت و تدبیر ایشان بود، اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی علاوه بر اخلاص، شجاعت و تدبیر فرماندهی مسلط در امور نظامی و در عین حال به شدت مراقب امور شرعی خود بود.

وی افزود: شهادت شهید سلیمانی، انسجام و وحدت بین آحاد مردم و مسلمانان را بیشتر کرد و به فرموده مقام معظم رهبری این اتحاد باید حفظ شود که این امر یکی از مهمترین برکات خون پاک شهید سلیمانی ودیگر شهدای مقاومت است.

امام جمعه پلدختر گفت: مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی حضوری میلیونی داشتند که این حضور نقشه دشمنان را نقش برآب و حتی در کشورهای قاره‌های دیگر نیز به این مناسبت به خیابان آمدند و عزاداری کردند.

موسوی با بیان این که حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر سردارسلیمانی جهانیان را بهت زده کرد یادآورشد: تنها خدا می‌تواند پاسخ این حضور را بدهد که هیچ قلم و زبانی قادر به تشکر از این حضور نیست و ملت ایران به ویژه مردم ولایت مدار و شهید پرور پلدختردر این رابطه سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: بنا به وعده مقام معظم رهبری سپاه مقتدر انتقام سختی در ساعتی که اقدام به ترور شهید سلیمانی و همرزمانش شد، با شلیک موشک‌های بالستیک پایتخت نظامی آمریکا در عین الاسد عراق را مورد حمله قرارداد تا مرهمی بر دلهای داغدیده ملت ایران باشد.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: امروز این موشک‌ها، قلب پایگاه آمریکایی که با گذشت 70 سال از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری آن را هدف قرار نداده بود، مورد حمله قرار داد که به تعبیر مقام معظم رهبری یک سیلی بود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در نطق همراه با هراس و دستپاچگی خود اعلام کرد هیچگونه خسارتی به پایگاهش وارد نشده، در حالی که ما دنبال شکستن شاخ آمریکا بودیم و این اقدام سپاه مقتدر هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست.

موسوی یادآورشد: با توجه به فرمایش حضرت امام راحل که فرمودند ،یک روز آمریکا را زیر پا له می‌کنیم امروز تحقق یافت و موشک‌های بالستیک سپاه دنیا را تکان داد.

وی تصری کرد: کشورهای مرتجع عرب در منطقه با شلیک موشک‌های سپاه یک بار از هوش رفتند و بار دیگر به هوش آمدند و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد که ما در ترور حاج قاسم دخیل نبودیم و حامیان حقوق بشر امروز لال شده‌اند و دنبال مکانی امن برای خود هستند، چون می‌دانند این تو بمیری از آن تو بمیری نیست و دوران بزن در رو تمام شده است.

امام جمعه پلدختر گفت: شهادت سردار سلیمانی برای ما قدرت بود و به فرموده مقام معظم رهبری آنها که دنبال این بودند که نور جمهوری اسلامی ایران را خاموش کنند و عده‌ای دنبال کنار زدن آن بودند که با شهادت سردار سلیمانی سر جای خود نشستند.

وی افزود: امروز ملت ایران پشت سر فرمانده معظم کل قوا در تمام میدانها هر کدام حاج قاسم سلیمانی هستیم و هراقدام دیگر آمریکا را که بخواهد دست از پا خطا کند پاسخگو و توسط فرزندان سپاه جواب دندان شکنی خواهد گرفت.

موسوی اقدام تایید و تصویب طرح سه فوریتی مجلس و اعضای شورای نگهبان را تحسین کرد و یادآورشد: با تصویب این طرح پنتاگون و هر مکانی که وابسته به آن است در فهرست تروریست قرار گرفت تا در چارچوب قانون هر پاسخی به اقدامات ضد ایرانی داده شود که قابل تقدیر است.

وی افزود: گام پنجم هسته‌ای، دل مردم و روح شهدا از جمله روح شهید سلیمانی را شاد کرد که این اقدام زیبنده دولت جمهوری اسلامی است.

امام جمعه پلدختر به جان باختن جمعی از هموطنان در حوادث ناگوار اخیر اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این حوادث، جان باختن عده‌ای از هموطنان از جمله دانشجویان ذائقه ملت ما را مجدد تلخ کرد که به خانواده‌های آنها تسلیت می‌گوییم و امید است روخ این عزیزان قرین رحمت الهی قرار گیرد.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول