اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ایام نوروز بازار زنجان باز باشد

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: با برنامه‌ریزی باید ایام نوروز بازار زنجان باز باشد.

ایام نوروز بازار زنجان باز باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهرداد سلطانی بعد از ظهر امروز در ستاد خدمات سفر استان زنجان با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و کمیته‌ها اظهار کرد: بازخورد این عملکرد بین مردم برای ما بسیار مهم است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به بالا بودن تعداد سفرها عنوان کرد: با وجود مشکلات تمایل و گرایش مردم هر روز بیشتر می‌شود.

وی بر لزوم تقویت امکانات شهرها تاکید کرد و افزود: زیرساخت‌های بین راهی استان زنجان با استان‌های نزدیک به پایتخت یکی نیست که بخشی به مسائل مالی مربوطه بوده و بخشی نیازمند رسیدگی است.

سلطانی با اشاره به اینکه نظارت بر کمیته‌ها اهمیت دارد، بیان کرد: نظارت بر تاسیسات شهری و بین راهی باید از هم‌اکنون آغاز شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه باید در ایام نوروز بازار زنجان باز باشد، گفت: هیأت امنا از هم اکنون تدابیر لازم برای باز بودن بازار زنجان در ایام نوروز را بیاندیشند.

وی با اشازه به لزوم نصب المان‌های شهری بیان کرد: آماده سازی اقامتگاه‌های موقت مورد توجه باشد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: ۲۵ اسفند با مانور مشترک دستگاه‌های اجرایی، ستاد خدمات سفر استان زنجان کار خود را آغاز می‌کند.

امیر ارجمند با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۲۰ گانه زیر مجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، عنوان کرد: غیر از این کمیته‌ها جشنی با عنوان نوروزگاه تعریف شده که امسال نیز برپا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آمادگی شهرها و روستا برای استقبال شایسته از گردشگران، برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های آئینی مرتبط با موضوع گردشگری، نصب تابلوهای معرفی و جهت نما برای هدایت مسافران به اماکن اصلی گردشگری و ... از جمله اقداماتی است که باید انجام شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز در این جلسه از آغاز بسیج سلامت نوروزی از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین خبر داد و گفت: در این ایام همه امکانات دانشگاه علوم پزشکی در حوزه بهداشت، درمان و اورژانس وارد کار می‌شوند.

محمدرضا صائینی با اشاره به تشکیل اکیپ‌های عملیاتی توسط علوم پزشکی برای تشدید نظارت میدانی هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، زیارتگاه‌ها، مساجد و ... افزود: باید توجه داشت اماکن بین راهی زنجان در مقایسه با استان‌های مجاور وضعیت مناسبی ندارند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول