اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

از انهدام باند مبارزه با موادمخدر تا تصادفات جاده‌ای

در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی ازجمله کشف کالای قاچاق، پلمب واحد صنفی متخلف، مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، تصادف، دستگیری خرده‌فروشان، انهدام باند موادمخدر و ... بودند.

از انهدام باند مبارزه با موادمخدر تا تصادفات جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی ازجمله کشف کالای قاچاق، پلمب واحد صنفی متخلف، تصادف، مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، دستگیری خرده‌فروشان، انهدام باند موادمخدر و ... بودند که در ادامه مروری بر این حوادث و رخدادها داریم.

کشف کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

غلامعباس غلامزاده  گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان چهارمحال و بختیاری موضوع به‌صورت جدی در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی موفق شدند یک‌دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند 372 کارتن زودپز تفال به ارزش 10 میلیارد ریال کشف و 2 نفر را نیز دستگیر کنند.

پلمب واحد صنفی متخلف در لردگان

سیروس میرزایی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم دارای واحد صنفی قصابی واقع در شهر لردگان اقدام به  فروش گوشت قرمز غیر بهداشتی می‌کند که موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان ادامه داد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان لردگان پس از اخذ دستور قضایی به‌همراه کارشناسان شبکه دامپزشکی به محل اعزام و در بازرسی از این قصابی مقدار 200 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی کشف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن معدوم کردن گوشت‌های مکشوفه، این واحد صنفی را پلمب و مسؤول آن را دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی راهی دادسرا کردند.

 

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری 3 خرده فروش موادمخدر در بروجن

مسلم احمدی گفت: در راستای تشدید برخورد با سوداگران مرگ، در طول یک‌هفته گذشته مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بروجن با همکاری عوامل انتظامی، طرح پاکسازی نقاط آلوده را در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری افزود: در اجرای این طرح مأموران موفق شدند 3 خرده فروش موادمخدر را دستگیر و از آنها 500 گرم تریاک و 26 گرم هروئین کشف کنند.

حوادث رانندگی

محمد حیدری از برخورد یک‌دستگاه تریلی و پژو در محور بروجن خبر داد و گفت: این حادثه ساعت 5:30 صبح رخ داد و یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: 2 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ولیعصر بروجن منتقل شد.

وی همچنین از تصادف یک‌دستگاه خودروی ال‌90 و پژو آر دی در محور فرخشهر به دستگرد حوالی گردنه کت خبر داد و گفت: این حادثه هفت مصدوم برجای گذاشت.

حیدری اضافه کرد:  مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس با 3 دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر منتقل شدند.

انهدام 2 باند مواد مخدر در شهرستان لردگان

 غلامعباس غلامزاده از انهدام 2 باند مواد مخدر در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: در این عملیات 316 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این عملیات 9 قاچاقچی دستگیر و چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شد؛ مبارزه جدی با موادمخدر از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 33 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان منهدم شده است، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها بیش از 2 هزار و 895 کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 20 درصدی کشفیات مواجه بودیم.

غلامزاده اضافه کرد: در همین راستا 58 دستگاه خودرو نیز توقیف و بیش از 30 واحد مسکونی و صنفی نیز پلمب شد.

مسمومیت با گاز مونوکسید کربن

محمد حیدری امروز از  مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این حادثه 3 مصدوم برجای گذاشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری در خصوص حادثه گازگرفتگی توضیح داد: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای ماموره بروجن موجب مسمومیت 2 خانم و یک کودک شد؛ مصدومان به مرکز درمانی گندمان منتقل شدند.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول