اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

امثال سردار حاجی زاده بهترین الگو برای سیاستمداران هستند

امام جمعه موقت بردخون گفت: امثال سردار حاجی زاده بهترین الگو برای سیاستمداران هستند اما این روزها برخی لیبرال‌ها به دنبال استعفای مسؤولان و فرماندهان سپاه هستند در صورتی که کشور ما مدیون رشادت‌های سپاه است.

امثال سردار حاجی زاده بهترین الگو برای سیاستمداران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، حجت الاسلام محمدجواد عاشوری امروز در آیین گرامیداشت شهدای مقاومت در امامزاده شاهزاده محمّد روستای بردخون کهنه اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی شجاعت همراه با تدبیر و اخلاص در عمل داشت و اهل تظاهر نبود و در همه صحنه‌های نظام اسلامی حاضر بود و اهل حزب و جناح نبود و در خط انقلاب و ولایت حرکت می‌کرد.

امام جمعه موقت بردخون با بیان اینکه برای جبهه مقاومت نقشه کشیدند اما سردار سلیمانی همه را خنثی کردند، افزود: عده‌ای غربگرا در کشور ضد حاج قاسم صحبت می‌کردند و پیش از شهادت حاج قاسم به سپاه می‌تاختند و حتی بودجه سپاه را کم کردند.

وی اضافه کرد: دشمن حساب‌ شده کار کرد و به اجماع رسید که اگر به حاج قاسم حمله کند ما پاسخ نمی‌دهیم اما آنان اشتباه کردند و امروز با سیستمی قوی به دنبال جنگ رسانه‌ای و روانی علیه ایران هستند.

عاشوری با اشاره به اینکه  دشمن از پیشرفت ما می‌ترسد، ادامه داد: کشورهای هسته‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی پیوسته ایران را تهدید می‌کنند اما دنیا به ایران حق می‌دهد از خود دفاع کند البته هیچ وقت به دنبال بمب هسته‌ای نیستیم.

امام جمعه موقت بردخون ابراز داشت: دشمن فکر کرد که ایران به صنعت هسته‌ای توجه بیشتری می‌کند و نیروی انسانی و فرماندهان دفاعی برایش مهم نیست و دست به این جنایت زد.

وی تصریح کرد: قاطعیت در کشور موجب عقب نشینی دشمن شد اما موضوع مهم این است که برای فهمیدن مردم باید خون‌های پاکی ریخته شود، هرچند عده‌ای هنوز دوست دارند مذاکره کنند اما تشییع جنازه حاج قاسم آنان را پشیمان کرد.

عاشوری گفت: برخی از پاسخ قاطع ایران مضطرب و هراسان شدند و این پاسخ قاطع موجب ترس آمریکا شد و ابهت پوشالی آمریکای جنایتکار شکسته شد و حمله قاطع سپاه موجب تلفات فراوان آنان شد.

امام جمعه موقت بردخون با اشاره به اینکه دشمن فعال است، افزود: پس از انتقام سخت جمهوری اسلامی، دشمن برای ترور سردار حاجی زاده اقدام کرد و بعد از سقوط هواپیمای اکراینی عملیات خود را آغاز نمودند و از این سردار سپاه عقده‌گشایی کردند.

وی اضافه کرد: نباید اجازه دهیم امثال سردار حاجی زاده فدا شوند زیرا او در جبهه‌های مختلف نقش‌آفرین بوده و صنعت دفاعی و موشکی را توسعه داده است و خدمات فراوانی برای کشور اسلامی داشته است.

عاشوری ابراز داشت: امثال حاجی زاده بهترین الگو برای سیاستمداران هستند اما این روزها برخی لیبرال‌ها به دنبال استعفای مسؤولان و فرماندهان سپاه هستند در صورتی که کشور ما مدیون رشادت‌های سپاه است.

امام جمعه موقت بردخون با اشاره به برخی حوادث در کشور گفت: برخی جریانات در مواقع حساس پشت نظام را خالی می‌کنند و در شهر و منطقه ما نیز در فضای مجازی به سپاه حمله می‌شود که کاری عبث است.

در ادامه حمزه واعظ مداح اهلبیت(ع) در رثای شهدای مقاومت بویژه سردار حاج قاسم سلیمانی مرثیه‌خوانی کرد و با تقدیم لوح سپاس از خانواده‌های شهدای روستای بردخون کهنه تجلیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول